  • 1. Data: 2012-10-05 22:12:14
    Temat: jakie rolety zewnętrzne
    Od: "KS" <o...@o...pl>

    Witam,

    Jak w temacie.
    Jestem na etapie zakupu okien.
    Do okien na parterze chce założyć rolety.
    Jakiej firmy okna wybrać? W ofertach mam rolety Portos i Aluprof.
    Jakie macie opinie na temat ww. rolet?

    Pozdrawiam
    K.S.

  • 2. Data: 2012-10-05 23:21:10
    Temat: Re: jakie rolety zewnętrzne
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 października 2012 22:20:07 UTC+2 użytkownik KS napisał:
    > Witam,
    >

    > Jak w temacie.

    Zastanów sie dobrze czy w ogóle są Tobie potrzebne rolety. Ja już troche latek w
    różnych domach mieszkam i potrzeby olet nie odczuwam. Warto postawic pytanie: po co
    mi rolety i przemyslec temat.

  • 3. Data: 2012-10-05 23:57:36
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > Zastanów sie dobrze czy w ogóle są Tobie potrzebne rolety. Ja już troche latek w
    różnych domach mieszkam i potrzeby olet nie odczuwam. Warto postawic pytanie: po co
    mi rolety i przemyslec temat.

    A miałeś już kiedyś okazję mieszkać z roletami ?
    Pomimo moich problemów z roletami ( parę wątków wyżej) jest to element,
    który jak najbardziej polecam. Choćby do oglądania TV w dzień :)
    Dlaczego chcesz je tylko na parterze ?

  • 4. Data: 2012-10-06 00:30:40
    Od: "KS" <o...@o...pl>

> [...]
    > Pomimo moich problemów z roletami ( parę wątków wyżej) jest to
    > element, który jak najbardziej polecam. Choćby do oglądania TV w

    Na górze nie mam miejsca na rolety.
    To znaczy musiałbym pomniejszyć okno a tego nie chcę. (rolety
    nadstawne)

    K.S.

  • 5. Data: 2012-10-06 14:18:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 października 2012 23:57:58 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:

    > kt�ry jak najbardziej polecam. Cho�by do ogl�dania TV w dzie� :)
    >
    > Dlaczego chcesz je tylko na parterze ?
    Wcale nie chce rolet. Tv w dzięń prawie wcale nie ogladamy ale jakby co to mam rolety
    wewnetrzne. Zewnętrzne rolety w domu to wg mnie rzecz niepotrzebna.

  • 6. Data: 2012-10-06 16:59:23
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    > ..... Zewnętrzne rolety w domu to wg mnie rzecz niepotrzebna.
    W związku z tym będę trollować każdy wątek tych, co mają inną koncepję od mojej,
    jedynie słusznej.

  • 7. Data: 2012-10-06 17:15:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 października 2012 16:59:27 UTC+2 użytkownik PcmOl napisał:

    > W związku z tym będę trollować każdy wątek tych, co mają inną koncepję od mojej,
    >
    > jedynie słusznej.

    A gdzie s napisałem że moja koncepcja jest jedyna i poprawna? Piszę tylko żeby dobrze
    przemyśleć czy rolety są potrzebne. Też jak byłem na etapie kończenia budowy to na
    rolety żona parcie miała bo taka moda itp. Po dłuższym zastanowieniu stwierdziliśmy
    że nam niepotrzebne. Trochę grosza zostało jeden zbyteczny gadżet mniej.Ale to nasz
    punkt widzenia każdy robi pod siebie tylko nie zaszkodzi przemyśleć tematu. Zresztą
    kilka wątków juz było i dłuższych dyskusji w temacie czy rolety dawać czy nie. Obie
    strony jakies argumenty mialy za i przeciw. poczytać nie zaszkodzi
    A Ty jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to odpuść Sobie trolowanie

  • 8. Data: 2012-10-06 17:43:48
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "KS" <o...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Jestem na etapie zakupu okien.
    > Do okien na parterze chce założyć rolety.
    > Jakiej firmy okna wybrać? W ofertach mam rolety Portos i Aluprof.

    Weź szyby P4 i zamów zestawy trzyszybowe z okuciami antywłamaniowymi zamiast
    rolet, które będą się psuły i będą mostkiem termicznym.

  • 9. Data: 2012-10-19 14:48:24
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Pomimo moich problemów z roletami ( parę wątków wyżej) jest to element,
    > który jak najbardziej polecam. Choćby do oglądania TV w dzień :)

    Zeby sąsiedzi nie zaglądali mi w okna :) to jednak w moim przypadku
    najważniejsze

  • 10. Data: 2012-10-19 14:54:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 14:48:24 UTC+2 użytkownik Amir napisał:

    > Zeby sąsiedzi nie zaglądali mi w okna :) to jednak w moim przypadku
    >
    > najważniejsze

    To skoro wybudowałeś się w takiej lokalizacji że sasiedzi zaglądaja do okien to ok.
    Aczkolwiek rolety wewnętrzne za kilkadziesiąt zł(ostatnio w Jysk 35zł za rolete
    zaciemniającą,)czy chociażby zwykłe firany jak ktos je lubi i toleruje spełniają to
    samo zadanie.
    Ja mam tylko sasiada z jednej strony tylko ale i tak z 3 stron odgrodziłem sie 3
    metrowym zywopłotem więc nikt mi w okna nie zagląda.