  • 1. Data: 2012-10-05 16:06:59
    Temat: Jak zabrać się za zabudowę skosu płytami GK
    Od: k...@g...com

    Witam,
    planuję wykonać samodzielnie zabudową płytami GK w pomieszczeniu nad garażem. O ile
    wykonanie części poziomych i pionowych nie powoduje w mojej wyobraźni kłopotu, o tyle
    nie bardzo wiem jak zabrać się za skosy aby ociągnąć równą płaszczyznę. Długość skosu
    to prawie 6 metrów, wiec potencjalne "fale" i nie zachowanie kąta pomiędzy sufitem a
    skosem będą widoczne. Możecie podpowiedzieć jak się do tego zabrać?

    Z góry dziękuję
    Krzysztof

  • 2. Data: 2012-10-05 21:34:12
    Temat: Re: Jak zabrać się za zabudowę skosu płytami GK
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    rozumiem, że teraz masz gołe krokwie...
    więc zakupujesz profile cd i takie wieszaki:
    http://www.empikfoto.pl/index.php?m=foto_hot&foto_id
    =26456984&filename=obraz_011.jpg
    długości takiej, ile dasz wełny pod krokwiami i jeszcze co najmniej 10 cm na
    przykręcenie do krokwi.
    teraz mocujesz dwa brzegowe wieszaki dla dolnego profila, przypinasz profil i
    wkładasz i mocujesz pośrednie, żeby profil był idealnie równy, jak profile trzeba
    łączy, bo za krótkie, to kombinujesz za pomocą sznurka i oka, żeby była jedna linia,
    podobnie ostatni profil na górze, potem przykładasz do nich równą łatę i pod nią
    mocujesz profile pośrednie, powinna by idealna płaszczyzna :-) sprawa ocieplenia,
    izolacji, obróbek okien dachowych, to szerszy temat...

    pozdrawiam
    s_13