  • 1. Data: 2012-10-05 21:41:17
    Temat: "niewidoczne" drzwi do wnęki pod skosem
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    robię schowek, pod niewykorzystanym skosem, tzn. skos sięga do podłogi, robię taką
    otwieraną przedściankę o wysokości 1,80m... chcia;bym, aby zamknięta tworzyła
    płaszczyznę udającą litą scianę, nie rzucała się w oczy, do tego na całej długości
    3,20m powinna by jak najszerzej otwierana z całym prześwitem... z tych powodów zwykłe
    drzwi suwane odpadają, otwierane normalnie też, chodzi mi po głowie jakiś system
    łamany, ale nie wiem, który jest wart swych pieniędzy, nie chcę wydac fortuny, a
    nawet mała sumka na badziewie też boli... acie coś sprawdzonego?

    pozdrawiam
    s_13