  • 1. Data: 2012-10-04 21:50:01
    Temat: uzupelnieni tynku cem-wap po kuciu na scianie
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    Witam

    jak uzupelnic dziury po hydrauliku ktory wawalil bruzdy w tynku na rurki, tak zeby
    nie bylo za bardzow widac roznicy? na razie dziury uzupenilem zaprawa i tylko na
    wierz planuje dac gotowy tynk doliny nidy - tylko nie wiem jak to docierać i
    rozcierać zeby bylo ok

    poprosze o pomoc

    rt

    decore-meble.pl
    Meble Gabi Warszawa

  • 2. Data: 2012-10-05 08:55:23
    Temat: Re: uzupelnieni tynku cem-wap po kuciu na scianie
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 4 października 2012 21:50:01 UTC+2 użytkownik decore-meble.pl
    napisał:
> [...]
    wierz planuje dac gotowy tynk doliny nidy - tylko nie wiem jak to docierać i

    Spraw sobie filcowa pace i odpowiedniej szerokosci blaszana pace oraz tynk z tytki z
    marketu.
    Nakladasz tynk blaszana. Chwile czekasz az sie lekko zesuszy (do stanu ze sie kruszy
    i nie jest plastyczny ale nie jest suchy - jakies 10-20 minut.

    Packe filcowa zwilzasz, przykladasz do tynku i trzesz. Troche sie obsypie ale wyjdzie
    równo.

    Po chwili zalapiesz jak trzeba dzialac.

    Jak tynk zwiąże (po paru dniach) mozesz nalozyc gips i zeszlifowac siatka scierna. Po
    pomalowaniu bedzie równo i ladnie.

  • 3. Data: 2012-11-18 17:15:58
    Od: cte <c...@o...eu.com>

    W dniu 2012-10-05 08:55, s...@g...com pisze:
> [...]
    rozcierać zeby bylo ok

    > Jak tynk zwiąże (po paru dniach) mozesz nalozyc gips i zeszlifowac siatka scierna.

    Równo i ładnie to pewnie będzie. Ale miało nie być za bardzo widać. A
    gips na tynku cementowo-wapiennym będzie widać z kilometra (wiem, bo mi
    tak inteligentni inaczej zrobili na budowie)

  • 4. Data: 2012-11-19 08:36:33
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 18 Lis, 17:16, cte <c...@o...eu.com> wrote:
> [...]
    > gips na tynku cementowo-wapiennym będzie widać z kilometra (wiem, bo mi
    > tak inteligentni inaczej zrobili na budowie)

    Jak sie nalozy gips na cala sciane to widac nie bedzie.