  • 1. Data: 2012-10-03 08:12:04
    Temat: Koszt zrobienia łazienki
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Witam.

    Mam do zrobienia łazienkę w bloku. Łazienka jest niewielka (150x200cm).
    Płytki będą do 150cm wysokości (tylko pod prysznicem wyżej). Czyli
    łącznie do położenia ok. 12 m2. Do montażu jest kabina, stelaż wc,
    umywalka, podejście pod pralkę. Pion jest w rogu łazienki, na pierwszy
    rzut oka żadnych problemów z wyprowadzeniem podejść wod-kan.

    Płytki będą niedrogie, żadnego szlifowania do 45 stopni (będą listwy).
    Ściany będą surowe - odkute są stare płytki. W łazience, poza stelażem
    wc nie ma żadnych innych "kwiatków", które trzeba dodatkowo obrabiać. Po
    prostu cztery proste ściany na wysokość 1,5m plus jedno utrudnienie ze
    stelażem. Nawet kabina będzie z brodzikiem stojącym na posadzce.

    I teraz pytanie. Ile realnie mogę zapłacić za zrobienie takiej łazienki?
    To jest, wg mnie, robota na góra tydzień dla jednej osoby (ja bym sam to
    w tydzień zrobił, a nie mam dużego doświadczenia - 4 łazienki w życiu
    wykafelkowałem).

    Powiedzmy tak - jestem w stanie dać za taką robotę 2 tysiące, jakby ktoś
    chciał więcej, to poświęcę swój czas i sam to zrobię, bo wg mnie 2
    tysiące za tydzień roboty (a może nawet nie), to jest dobry zarobek. Ale
    jeśli jest to kwota nierealna, to nie będę w ogóle nikogo szukał, żeby
    się nie narazić na ośmieszenie :)

    Jakby to było istotne, to robota jest we Wrocławiu.

    A może macie jakiegoś niedrogiego fachowca z Wrocławia?

    Pozdry,
    MW

  • 2. Data: 2012-10-03 09:11:03
    Temat: Re: Koszt zrobienia łazienki
    Od: "mihal" <e...@w...pl>

> [...]
    > To jest, wg mnie, robota na góra tydzień dla jednej osoby (ja bym sam to w
    > tydzień zrobił, a nie mam dużego doświadczenia - 4 łazienki w życiu

    lazienka 6,5 m2 , plytki pod sam sufit, stelaz pod wc , montaz umywalki i
    szafki. wklejanie lustra , kabina prysznicowa bezbrodzikowa ( montaz odplywu
    liniowego, drzwi prysznicowych i sciana z luksfer) , gladzenie sufitu i
    malowanie na gotowo. plytki fazowane - bez listew - 3K pln naa gotowo. Ale
    to nie wroclaw

  • 3. Data: 2012-10-03 19:29:36
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Powiedzmy tak - jestem w stanie dać za taką robotę 2 tysiące,
    za samą robotę czy za całość?

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-10-03 20:33:39
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-10-03 19:29, ToMasz pisze:

    > za samą robotę czy za całość?

    Za samą robotę, oczywiście :)

  • 5. Data: 2012-10-03 20:59:51
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.10.2012 20:33, wolim pisze:

    > Za samą robotę, oczywiście :)

    ja myślę że znajdziesz fachowca który Ci to zrobi. jak nie to naklej
    ogłoszenie w urzędzie pracy.

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-10-03 21:05:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:
> [...]
    > nikogo szukał, żeby się nie narazić na ośmieszenie :)
    >
    > Jakby to było istotne, to robota jest we Wrocławiu.

    jeśli to prawda to co mówią o stawkach we Wrocławiu to może być cięzko.

  • 7. Data: 2012-10-07 12:51:40
    Od: Rafal <r...@u...wp.pl>

    Jesli sprawa jest nadal aktualna prosze o kontakt na priv.
    Pozdrawiam
    Rafał
    530 394 166