  • 1. Data: 2012-10-06 19:01:31
    Temat: wycinarka otworów
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    byłem ostanio na pewnej budowie, zaciekawiła mnie jedna sprawa, otwory na
    kable elektryczne... nikt normalny nie dłubał dziur młorkiem i przecinakiem,
    tylko otwory były idealnie ładne - proste i głebokie...

    jak nazywa się maszyna do robienia takich otworów, może jakiś link do
    allegro?

    można tym czymś wydłubać małą dziurę na kabel w drewnie?

  • 2. Data: 2012-10-06 20:18:37
    Temat: Re: wycinarka otworów
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 października 2012 19:01:32 UTC+2 użytkownik identyfikator: 20040501
    napisał:

    > jak nazywa się maszyna do robienia takich otworów, może jakiś link do
    >
    > allegro?

    Bruzdownica?

  • 3. Data: 2012-10-06 23:45:31
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki, ale chyba to nie to
    te otwory były też wyżłobione na kantach ściany z sufitem

  • 4. Data: 2012-10-07 19:38:49
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > do
    > allegro?
    >
    > można tym czymś wydłubać małą dziurę na kabel w drewnie?

    otwornica

    jeffrey

  • 5. Data: 2012-10-08 01:43:52
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k4q8ps$2gh$1@node2.news.atman.pl...
    > dzięki, ale chyba to nie to
    > te otwory były też wyżłobione na kantach ściany z sufitem

    no to tylko Platformownica