  • 1. Data: 2009-07-08 19:51:58
    Temat: Dotacje na solary?
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    Witam!
    Doszły mnie słuchy, że w Krakowie urzędnicy
    załatwili chętnym refundację unijną w wysokości
    40% inwestycji przy montażu solarów.
    Czy ktoś może potwierdzić?
    Mój znajomy buduje się pod Wrocławiem
    i próbował dowiadywać się w gminie
    o jakiekolwiek dotacje proekologiczne
    (kocioł na pellety, solar czy coś innego)
    ale jest systematycznie spławiany.

    Moje pytanie: czy jeżeli możliwość uzyskania
    dotacji jest prawdą, to czy istnieje jakiś sposób
    aby zmusić urzędasa do ruszenia dupy
    i załatwienia tego dla danej gminy?

    Pozdrawiam
    L.

  • 2. Data: 2009-07-08 20:15:04
    Temat: Re: Dotacje na solary?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    A tobie, Cioto, rączki do dupy przyrosły i sam sobie nie możesz załatwić,
    tylko obrażasz ludzi?

  • 3. Data: 2009-07-08 20:22:36
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Moje pytanie: czy jeżeli możliwość uzyskania
    dotacji jest prawdą, to czy istnieje jakiś sposób
    aby zmusić urzędasa do ruszenia dupy
    i załatwienia tego dla danej gminy?

    W Tarnowie (małopolska) urzędnicy 'ruszyli dupy' i 'załatwili' dotację, też
    chyba 40 albo 50%. Z tym, że narazie jest to w fazie 'złożyliśmy akces i
    czekamy', a skądinąd wiadomo, że kryzys jest i na takie pierdoły kasy z Unii
    może nie wystarczyć...

    Adam

  • 4. Data: 2009-07-08 22:47:20
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > A tobie, Cioto, rączki do dupy przyrosły i sam sobie nie możesz załatwić,
    > tylko obrażasz ludzi?

    Moze zacznij mniej pic.

    TK

  • 5. Data: 2009-07-09 05:08:11
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 8 Lip, 22:22, "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl> wrote:
> [...]
    > czekamy', a skądinąd wiadomo, że kryzys jest i na takie pierdoły kasy z Unii

    Tylko że ostatnio był lament że % wykorzystania dotacji
    mamy niezbyt wysoki, toteż sądziłem że środków mają sporo
    tylko problem leży po stronie naszych zapracowanych
    przedstawicieli władzy. Wydaje mi się, że warto powalczyć
    bo dotacja jest znaczna, tylko jak to zrobić z poziomu
    szarego obywatela? Przygotować wszystkie papiery
    za nich i zanieść im żeby łaskawie puścili dalej?

    Pzdr.
    L.

  • 6. Data: 2009-07-09 05:17:21
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 8 Lip, 22:15, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:
    > A tobie, Cioto, rączki do dupy przyrosły i sam sobie nie możesz załatwić,
    > tylko obrażasz ludzi?

    O, czyżbym trafił w miękkie i niechcący poruszył takiego
    zapracowanego przedstawiciela ludu? :]

    Celowo napisałem o urzędnikach w Krakowie
    i urzędasach lokalnych, bo dla mnie koleś który
    ma w dupie petenta i uchyla się od robienia
    tego za co dostaje pieniądze, jest urzędasem
    i mam prawo tak powiedzieć.

    Pzdr.
    L.

  • 7. Data: 2009-07-09 06:22:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    >i urzędasach lokalnych, bo dla mnie koleś który
    >ma w dupie petenta i uchyla się od robienia
    >tego za co dostaje pieniądze, jest urzędasem

    Ale zrozum, ze obrazasz - urzedasy maja mnostwo obowiazkow (kawa, sniadanie,
    prasowka, zakupy itp), a Ty ich chcesz do czegos zmuszac, zwlaszcza, ze tym
    czyms jest praca, za ktora dostaja co miesiac pieniazki. Jak mozesz?

  • 8. Data: 2009-07-09 08:42:30
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > sniadanie, prasowka, zakupy itp), a Ty ich chcesz do czegos zmuszac,
    > zwlaszcza, ze tym czyms jest praca, za ktora dostaja co miesiac pieniazki.

    Moja zona poszla kiedys do ZUSu po cos tam. Pani przy biurku powiedziala, ze
    do tego potrzebne jest podanie. Wiec zona poprosila o kartke i dlugopis i
    napisala podanie. Pani przeczytala i stwierdzila, ze teraz moze jej
    powiedziec. Odwrocila sie do komputera, cos tam kliknela i udzielila
    jednozdaniowej odpowiedzi. Straszny jest los urzedasa.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-07-09 09:01:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > powiedziec. Odwrocila sie do komputera, cos tam kliknela i udzielila
    > jednozdaniowej odpowiedzi. Straszny jest los urzedasa.

    Baba pewnie miala na mysli podanie kawy albo czekolady, a Twoja zona sie nie
    domyslila ;-) z kolei baba w koncu pomyslala, ze jak napisane to CeBA
    odpowiedziec.

  • 10. Data: 2009-07-09 09:06:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Baba pewnie miala na mysli podanie kawy albo czekolady, a Twoja zona sie
    > nie
    > domyslila ;-)

    My w sumie prosci ludzie jestesmy, kto wiedzial ze w ZUSie mozesz o kawe
    poprosic, niech bedzie i w formie podania. :-)

    > z kolei baba w koncu pomyslala, ze jak napisane to CeBA odpowiedziec.

    Teraz jak o tym mysle i jak mi wytlumaczyles to az mi glupio za brak obycia.
    :-)

    Pozdro.. TK