  • 1. Data: 2009-07-08 13:23:36
    Temat: składowanie drewna
    Od: yakyak <b...@g...com>

    WITAM mam wrednych sąsiadów proszę o pomoc. składują drewno przy moim
    płocie tym samym zasłaniając część podwórka. Jakie są przepisy, gdzie
    je znaleźć aby pozbyć się tego drewna. to ludzie chorzy chcieli wyciąć
    wszystkie drzewa na ulicy bo im pyliły . baba ta poszła do yrzędu
    miasta i wrzeszczała że jak nie zetną to sie powiesi. i stało się
    ścieli (zieleń miejska) kilka dni temu brzozę która rosła przy drodze
    na granicy tej starej czarownicy i mojej działki. po jes pismach i
    wizytach w urzędach w końcu dałem spokój niech ścinają. ale oznacza to
    wojne z mojej strony . zasadze za moim ogrodzeniem trzy brzozy aby ją
    wkórwić . prosze o przepisy dotyczące tego składowania drewna to
    wiedźmę bardziej pogrążę.

  • 2. Data: 2009-07-08 13:34:55
    Temat: Re: składowanie drewna
    Od: mal <m...@g...com>

    On 8 Lip, 15:23, yakyak <b...@g...com> wrote:
    > WITAM mam wrednych sąsiadów proszę o pomoc. składują drewno przy moim
    > płocie tym samym zasłaniając część podwórka.

    Widać, że piszesz pod wpływem emocji. Współczuję takiego sąsiedztwa.
    Także mam różnych dziwnych sąsiadów. Jedni się zawzięli, by wyciąć
    stuletnią lipę rosnącą w chodniku na granicy posesji. Ledwie udało się
    powstrzymać oszołomstwo.
    Inni mają posadzony przy siatce granicznej żywopłot, który wepchnął
    ogrodzenie na naszą posesję prawie pół metra :-(
    Cierpię, ale tym samym ćwiczę sobie zdrowy rozsądek. Ten od żywopłotu
    ma maleńką wnuczką, którą niebawem zaczną kąsać komary gromadnie
    gnieżdżące się w zaroślach.
    Ci od lipy - mieszkają w zagrzybionej starej kamienicy, a uparli się,
    że grzyb tam jest z powodu lipy!

    No i widzisz - nie tylko Ty masz idiotów w sąsiedztwie.

    > zasadze za moim ogrodzeniem trzy brzozy aby ją
    > wkórwić . prosze o przepisy dotyczące tego składowania drewna to
    > wiedźmę bardziej pogrążę.

    Nie sadź bliżej jak 3 m od granicy, bo tak stanowią przepisy dla
    działkowiczów.
    Innych nie ma, niestety. Podobnie sprawa ma się chyba też ze
    składowaniem czegokolwiek, ale tu nie mam wiedzy.

    pzdr

    mal

  • 3. Data: 2009-07-08 13:42:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yakyak" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >WITAM mam wrednych sąsiadów proszę o pomoc. składują drewno przy moim

    A przeszkadza Tobie to ich składowane drewno.
    Myślę że nie wiec daj spokój.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-07-08 14:30:56
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >WITAM mam wrednych sąsiadów proszę o pomoc. składują drewno przy moim
    >płocie tym samym zasłaniając część podwórka.

    Poszukaj w przepisach przeciwpozarowych, takze w archiwum grupy. Napewno
    bylo poruszane miedzy innymi przy dyskusjach nt wiaty/drewutni budowanej
    przy granicy i ogolnie tego co przy granicy mozna a co nie. W kazdym razie o
    ile dobrze pamietam - NIE MOZNA skladowac drewna przy granicy.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 5. Data: 2009-07-08 15:43:17
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    ja w sumie napisze niezbyt na temat ale co tam :-).

    >WITAM mam wrednych sąsiadów proszę o pomoc. składują drewno przy moim
    >płocie tym samym zasłaniając część podwórka.

    widze ze piszesz pod wplywem bardzo duzych emocji,
    powiedz szczerz, czy to dla ciebie problem czy tylko odwet?
    Jesli odwet nie warto.

> [...]
    >na granicy tej starej czarownicy i mojej działki. po jes pismach i
    >wizytach w urzędach w końcu dałem spokój niech ścinają. ale oznacza to

    masz zamiar w nablizszych 1-2lat wyprowadzic sie z tego miejsca?
    Jezeli nie to dla Twojego dobrze pojetego zdrowia psychicznego
    odposc wojne. Pomysl, warto wracac zmeczonym po pracy z niechecia
    i podnoszacym sie cisnieniem do wlasnego domu? Stracisz czas na wojny i
    pewnie
    troche zdrowia...

    > zasadze za moim ogrodzeniem trzy brzozy aby ją
    >wkórwić .

    to akurat nie najgorszy pomysl ale zrob to zgodnie z prawem, czyli z
    zachowaniem
    odpowiednich odleglosci. Moze nie sadz brzozy ale cos szybciej rosnacego,
    bedzie
    szybszy efekt :-). Ty bedziesz wracal spokojny do domu :-) a ona bedzie
    wk...a
    na to codziennie patrzec i o zgrozo nic z tym prawnie nie bedzie mogla
    zrobic :-)

    >prosze o przepisy dotyczące tego składowania drewna to
    >wiedźmę bardziej pogrążę.

    nie podam bo sie nie znam :-) zreszta pisalem ze nie na temat odpowiadam ;-)

    Pzdr
    Darek

  • 6. Data: 2009-07-08 16:29:30
    Od: "NEWS" <e...@o...pl>

    Pamiętajcie koleżanki i koledzy SĄSIADA się nie wybiera SĄSIADA się ma ja
    też mam takiego jednego pajaca, który mnie w.....a, ale trzeba być
    mądrzejszym od tych pajacy, pamiętajcie z kim przystajesz takim się stajesz.

    Pozdrawiam wszystkich mądrych.

  • 7. Data: 2009-07-09 12:06:07
    Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl>

    Użytkownik "yakyak" <b...@g...com> napisał
    > zasadze za moim ogrodzeniem trzy brzozy aby ją
    > wkórwić . prosze o przepisy dotyczące tego składowania drewna
    > to wiedźmę bardziej pogrążę.

    W sprawie składowania dowiedz się w Urzędzie Miasta własnie, spróbować nie
    zaszkodzi.

    I nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy (ja wiem,
    że łatwo powiedzieć...).

    Pozdr,
    e2rd
    Darek K.

  • 8. Data: 2009-07-09 12:28:55
    Od: Krzemo <p...@g...com>

> [...]
    > wojne z mojej strony . zasadze za moim ogrodzeniem trzy brzozy aby ją
    > wkórwić . prosze o przepisy dotyczące tego składowania drewna to

    Jak dla mnie (może się mylę) to Ty właśnie pasujesz mi do obrazu
    "wrednego sąsiada". Knujesz, "dołki pod nimi kopiesz", ogólnie robisz
    wszystko aby sąsiadowi uprzykrzyć życie.
    A co oni Ci zrobili? Legalnie usunęli drzewiastego chwasta (jak nie
    wiesz o czym mówię to zapytaj się leśników) który uprzykrzał im życie
    (alergia). Oprócz tego (o zgrozo) składują drewno na swojej działce
    czym zasłaniają (jak mogą) Ci widok na ich podwórko ... Co za
    POTWORY ....
    ;-)

    Dobrze że nie jestem Twoim sąsiadem ....

    Pozdrawiam,
    Krzemo.