  • 1. Data: 2009-07-08 15:57:36
    Temat: fuga Mapei Ultracolor Plus vs Atlas Premium
    Od: gordom <n...@a...ess>

    Witam.
    Czy ktoś z Was ma doświadczenia z fugą Atlas Premium. Chciałem zakupić
    fugę Mapei Ultracolor Plus ale będąc w markecie budowlanym natknąłem się
    na przedstawiciela Atlasa, który bardzo mnie namawiał do ich produktu.
    Twierdził, że fuga Atlasa jest bardziej drobnoziarnista a przez to mniej
    nasiąkliwa i bardziej odporna na zabrudzenia. Obie fugi (Mapei jak i
    Atlas) mają dodatki utrudniające rozwój grzybów i pleśni oraz dające
    efekt perlenia kropel wody. Fuga będzie położna na balkonie (wymagana
    wysoka odporność na słońce, deszcz, mróz, kwasy roślinne). Szerokość
    fugi planuję na 2,5 mm przy płytkach 20 x 20 cm (mam nadzieję, że 2,5 mm
    będzie wystarczająca na zewnątrz). Będę wdzięczny za Wasze uwagi.

    Pozdr.,
    gordom

  • 2. Data: 2009-07-09 10:44:15
    Temat: Re: fuga Mapei Ultracolor Plus vs Atlas Premium