  • 1. Data: 2015-06-01 22:03:21
    Temat: Drzewa lub krzewy na parking
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Pozdrawiam!
    Wszystkim subskrybentom wszystkiego naj!
    Mam pytanie. Jakie drzewa lub krzewy nadają się sadzenia w
    miejscach, gdzie kiedyś będą stały samochody? Ostatnio
    zorientowałem się, że jakiś gęsty syrop cieknie na mój samochód
    nawet z topoli... Załamka. Czy są jakieś drzewa, co nie brudzą?
    Zacząłem podejrzewać jesion... Ale długo rośnie. Proszę o
    podpowiedzi. Najlepiej rośliny rodzime.
    Pozdrawiam - JanuszWo

  • 2. Data: 2015-06-02 01:47:54
    Temat: Re: Drzewa lub krzewy na parking
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan JanuszWo napisał:

> [...]
    > nawet z topoli... Załamka. Czy są jakieś drzewa, co nie brudzą?
    > Zacząłem podejrzewać jesion... Ale długo rośnie. Proszę o

    Dęby jakoś tak mało syropodajne są. Krzew chyba każden jeden --
    pod krzewem się samochodu nie stawia, więc z niego nie nakapie.

    Jarek
    --
    Jak one te ludzie brudzo
    To opadajo rence

  • 3. Data: 2015-06-04 21:25:26
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "JanuszWo" <jannus_tl@taki_gaz.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zorientowałem się, że jakiś gęsty syrop cieknie na mój samochód
    > nawet z topoli... Załamka. Czy są jakieś drzewa, co nie brudzą?

    Hejka. Widzę problem ze znalezieniem "niebrudzącego" drzewa czy krzewu w
    dodatku szybkorosnącego. A na ile samochodów ma to być parking?
    Pozdrawiam pośrednio Ja...cki

  • 4. Data: 2015-06-04 23:05:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Jun 2015 22:03:21 +0200, JanuszWo napisał(a):

> [...]
    > nawet z topoli... Załamka. Czy są jakieś drzewa, co nie brudzą?
    > Zacząłem podejrzewać jesion... Ale długo rośnie. Proszę o

    Wierzba zwyczajna albo płacząca - tyle że tę drugą trzeba podcinać od dołu,
    żeby gałązki nie dotykały samochodów.
    --
    XL
    Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

  • 5. Data: 2015-06-07 10:29:15
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Dirko wrote:

    > A na ile samochodów ma to być parking?
    > Pozdrawiam pośrednio Ja...cki

    Samochody myślę powinny stać bokiem do drzewa, wtedy można zrobić
    taki jakby szpaler, alejkę i mieć kilka samochodów tak
    postawionych. Ale właśnie zaczynam wątpić w taki pomysł... Jak
    chronić samochód to jednak dach i już..
    Pozdrawiam - JanuszWo

  • 6. Data: 2015-06-07 10:31:00
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Ikselka wrote:

    > Wierzba zwyczajna albo płacząca - tyle że tę drugą trzeba
    podcinać od
    > dołu, żeby gałązki nie dotykały samochodów.

    Nie mogę sobie przypomnieć, żebym ostatnio stał pod wierzbą. Masz
    takie obserwcje, że są ok?
    Pozdrawiam - JanuszWo

  • 7. Data: 2015-06-07 12:02:15
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-06-07 10:31, obywatel JanuszWo uprzejmie donosi:

    > podcinać od
    >
    > Nie mogę sobie przypomnieć, żebym ostatnio stał pod wierzbą. Masz
    > takie obserwcje, że są ok?

    Kilka lat temu, po jakiejś porządnej wichurze, właściciel auta, które
    zostawił pod solidną wierzbą, cieszył się bardzo, oj bardzo.

  • 8. Data: 2015-06-08 12:13:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > Kilka lat temu, po jakiejś porządnej wichurze, właściciel auta,
    > które zostawił pod solidną wierzbą, cieszył się bardzo, oj bardzo.

    No, najgorzej jest gdy sezon w pełni. Te spadające gruszki potrafią
    wszystko solidnie opaskudzić swoim słodkim sokiem.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2015-07-05 19:51:17
    Od: XL <i...@g...pl>

    JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> Wrote in message:

    > podcinać od
    >
    > Nie mogę sobie przypomnieć, żebym ostatnio stał pod wierzbą. Masz
    > takie obserwcje, że są ok?
    > Pozdrawiam - JanuszWo

    Tak, mam. I dodatkowa zaleta - kasztany z wierzby nie spadają.
    Miłośnikom gruszek zaś każde drzewo, które akurat ja wytypuję,
    gruszką w gardle staje. Gruszka im w oko.
    --
    XL

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/