  • 1. Data: 2015-06-07 19:59:43
    Temat: Stare odmiany truskawek?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Kto wie, gdzie mogę (jesienią) kupić sadzonki starych odmian truskawek -
    Murzynkę, Sengę Senganę?

    Murzynki szukam już kilka lat - i ni ma.
    A Senga Sengana niby jest - ale nie chodzi mi o tę "niby", co to ją obecnie
    sprzedają jako SS, bez smaku i twardą jak but, tylko o tę niegdysiejszą,
    sercowatą, przesmaczną, aromatyczną, prawdziwą.

    Gdzie???

    --
    XL
    Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

  • 2. Data: 2015-06-08 17:19:05
    Temat: Re: Stare odmiany truskawek?
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-06-07 19:59, Ikselka pisze:
    > Murzynkę,

    No co Ty?
    Teraz nie ma już Murzynek, są Afrocośtam :)
    Podpytaj:
    http://olx.pl/oferta/truskawki-sadzonki-starej-odmia
    ny-murzynki-ostatnie-sztuki-CID757-ID5Cc2F.html
    Telefon znajdziesz w pozostałych ofertach.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-06-08 18:39:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 08 Jun 2015 17:19:05 +0200, krak napisał(a):

    > No co Ty?
    > Teraz nie ma już Murzynek, są Afrocośtam :)

    Kij mnie to obchodzi - Murzynkę chcę i koniec ;-PPP

    Dzięki, poszperam.

  • 4. Data: 2015-06-09 08:08:59
    Temat: Odp: Stare odmiany truskawek?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Ikselka" znowu jojczy:

> [...]
    > sprzedają jako SS, bez smaku i twardą jak but, tylko o tę niegdysiejszą,
    > sercowatą, przesmaczną, aromatyczną, prawdziwą.

    Dej se dziołcha spokój! Jak kupisz w sklepie to bedzie do doopy, bo
    sklepowe. Jak kupisz na targu to od hunijnego rolnika, a więc zapewne
    oszusta. Znikąd nadzieji... Taki ci los wiecznych męczydoop.

  • 5. Data: 2015-06-09 20:37:19
    Temat: Re: Odp: Stare odmiany truskawek?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2015 08:08:59 +0200, Johnny napisał(a):

> [...]
    > sklepowe. Jak kupisz na targu to od hunijnego rolnika, a więc zapewne
    > oszusta. Znikąd nadzieji... Taki ci los wiecznych męczydoop.

    A pojeżdżę po wsiach, tam, gdzie mają resztki niegdysiejszych plantacji...