  • 1. Data: 2015-06-08 18:44:45
    Temat: Filtr solarny do oczka wodnego? Czy jest coś takiego?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Szukam filtra do oczek wodnych zasilanego słońcem. Niestety znajduję tylko
    fontanny solarne.
    Nie chce mi się specjalnie ciągnąć kilka metrów kabla aż do oczka a na
    dodatek obawiam się że ten kabel nie byłby zbyt bezpieczny na wypadek
    gdybyśmy zapomnieli gdzie dokładnie on przebiega.Wystające kable elektryczne
    koło oczka nie wyglądają raczej dobrze.

  • 2. Data: 2015-06-11 15:02:10
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" trafił kulą w płot:

> [...]
    > gdybyśmy zapomnieli gdzie dokładnie on przebiega.Wystające kable
    > elektryczne koło oczka nie wyglądają raczej dobrze.

    Wiesz Rejdzu, my tu takie raczej tradycyjne ogrodniki - konewka, szpadel,
    motyka. Szczytem hajteku u nas to góra taczki. Więc na te solary, czujniki
    elektroniczne i inne paści patrzymy jak Belzebub na krążek hokejowy =):-(

    Pozdrawiam Johnny

  • 3. Data: 2015-06-13 00:53:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Jun 2015 15:02:10 +0200, Johnny napisał(a):

> [...]
    > elektroniczne i inne paści patrzymy jak Belzebub na krążek hokejowy =):-(

    Tak mniej więcej bym to ujęła :-))

    --
    XL
    Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs