  • 1. Data: 2015-06-13 14:39:32
    Temat: Promocja - urwał nać
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Kupiłem nie tak dawno panele ogrodzeniowe systemu Beckerta w Castoramie.
    Były jakieś 25% tańsze, więc się skusiłem. Przy montażu płotu wydało
    się, że normalne panele mają drut o średnicy 5 mm a te promocyjne
    zrobili z 4-milimetrowego, co daje o połowę mniejszą sztywnośc konstrukcji.
    Teraz w czasie upałów "chwalę" bardzo ziemię kwiatową promocyjną po 9,99
    zł za worek. Nie wiem, z czego ją zrobili, ale nie posiada prawie
    zdolności wchłaniania wody. Pelargonie muszę podlewać 4 x dziennie.
    Jacek

  • 2. Data: 2015-06-13 14:57:06
    Temat: Re: Promocja - urwał nać
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zł za worek. Nie wiem, z czego ją zrobili, ale nie posiada prawie
    > zdolności wchłaniania wody. Pelargonie muszę podlewać 4 x dziennie.

    No cóż, to jest "chłyt marketingowy".
    Jeśli nie możemy zmniejszyć ceny kilograma to zmniejszamy kilogram :)

    p.s. moja babcia powiadała - "szkłem dupy nie utrzesz"

    p.s. 2
    Nie nabijam się z Ciebie, łączę się w bólu :)

  • 3. Data: 2015-06-13 16:11:18
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-06-13 o 14:57, Piotr pisze:
    > p.s. moja babcia powiadała - "szkłem dupy nie utrzesz"
    Jak to mawiają ze szklanego ekranu: teraz "posiadam wiedzę", szkoda
    tylko, że była ona kosztowna. No i wnioski mało budujące - na zakupy
    trzeba chodzić z własną wagą, suwmiarką i być może alkoholomierzem ;-)
    Tylko już czasy nie te, co w filmie o przygodach pana Anatola.
    Jacek

  • 4. Data: 2015-06-13 16:57:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Jun 2015 16:11:18 +0200, Jacek napisał(a):

    > Jak to mawiają ze szklanego ekranu: teraz "posiadam wiedzę", szkoda
    > tylko, że była ona kosztowna. No i wnioski mało budujące - na zakupy
    > trzeba chodzić z własną wagą, suwmiarką i być może alkoholomierzem ;-)

    Zamiast tego bagażu dziś już nie wystarczy głowa? - ja jakoś nie narzekam.
    No ale mam dosyć ciężką...

    --
    XL
    Tak zginęli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

  • 5. Data: 2015-06-13 17:04:16
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-06-13 o 16:57, Ikselka pisze:

    > Zamiast tego bagażu dziś już nie wystarczy głowa? - ja jakoś nie narzekam.
    > No ale mam dosyć ciężką...

    ...bo betonową.

    Ewa

  • 6. Data: 2015-06-13 17:04:27
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-06-13 o 16:57, Ikselka pisze:
    > Zamiast tego bagażu dziś już nie wystarczy głowa? - ja jakoś nie narzekam.
    Jak czytam Twoje posty, to widzę, że wiesz (prawie) wszystko o (prawie)
    wszystkim, więc przyznaję Ci rację ;-)
    > No ale mam dosyć ciężką...
    Otóż to, otóż to.
    Jacek

  • 7. Data: 2015-06-13 18:03:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 13 Jun 2015 17:04:27 +0200, Jacek napisał(a):

    > Jak czytam Twoje posty, to widzę, że wiesz (prawie) wszystko o (prawie)
    > wszystkim, więc przyznaję Ci rację ;-)

    To nie jest "wiedzenie wszystkiego", lecz (bardzo powszechne niegdys u
    ludzi zjawisko) DOŚWIADCZENIE ZYCIOWE. Dzis zastapila je w populacji
    mentalnosc dziecka, a tylko nieliczne osobniki zachowaly zdolnosc
    gromadzenia doswiadczen i wyciagania z nich wnioskow - atawizm taki 3-]

    > Otóż to, otóż to.

    Zwoje mozgowe pomagaja zyc, choc swoje waza.

    PS. Sorry za brak "ogonkow", cos mi nawalilo, a nie chce mi sie teraz
    grzebac, co i gdzie.

  • 8. Data: 2015-06-13 19:31:09
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > p.s. moja babcia powiadała - "szkłem dupy nie utrzesz"

    Hejka. A "tanie mięso psi jedzą".
    Pozdrawiam przysłowiowo Ja...cki

  • 9. Data: 2015-06-13 19:59:20
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

> [...]
    > promocyjną po 9,99 zł za worek. Nie wiem, z czego ją zrobili, ale nie
    > posiada prawie zdolności wchłaniania wody. Pelargonie muszę podlewać 4

    Hejka. Ziemia kwiatowa czy podłoże do kwiatów to tylko nazwy zawartości
    worka niespodzianki proponowanego nam w marketach. Aby zawartość worka
    wykorzystać prawidłowo (w moim przypadku jako podłoże do rozsady warzyw)
    należy pomieszać je z żwirem przesianym (np.przy pomocy rzeszota) w stosunku
    objętościowym 5:1. Ponadto trzeba później pamiętać o podlewaniu roślinek
    zalecanym roztworem płynnego nawozu wieloskładnikowego.
    Pozdrawiam promocyjnie Ja...cki

  • 10. Data: 2015-06-13 20:27:31
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    > ...bo betonową.

    Ale wiara, że wzrost pofałdowań wpływa na wagę masy pofałdowanej -
    bezcenne zawsze.

    Nie dość, że sama nie potrafisz się przyznać, że z czymś się myliłaś- to
    jedna wciąga w swoje kłamstwa drugą- i żadna już nie wie, jak ma sie z
    tego wyplątać- więc nakręca spiralę.