  • 1. Data: 2017-04-18 15:23:13
    Temat: Drzwi na ogród
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Potrzebuję odsuwane drzwi/okno typu patio. Takie, co to się z salonu do
    ogrodu bezpośrednio wychodzi.
    Wymiary tego to ok. 246 cm szerokości i 208 cm wysokości.

    Czy MSline+ to dobry wybór?

    A może grupa ma jakieś opinie o innych producentach okien/drzwi?

    Nie kojarzę w ostatnim czasie jakichś dyskusji o tym. A tych wszystkich
    rozwiązań, profili itp., jest tyle, że oszaleć można.

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 2. Data: 2017-04-19 10:32:04
    Temat: Re: Drzwi na ogród
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-18 o 15:23, Kżyho pisze:
> [...]
    >
    > Nie kojarzę w ostatnim czasie jakichś dyskusji o tym. A tych wszystkich
    > rozwiązań, profili itp., jest tyle, że oszaleć można.

    Drzwi przesuwne? Szukaj po słowie HS.
    Ja mam Yawal. Jest OK, tylko rama trochę szeroka.
    https://www.youtube.com/watch?v=n1LM9MOfHqo

    Robiła mi zresztą ta firma z linku.

    --
    Pete

  • 3. Data: 2017-04-19 10:39:05
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-04-19 o 10:32, Pete pisze:
    > Drzwi przesuwne? Szukaj po słowie HS.
    > Ja mam Yawal. Jest OK, tylko rama trochę szeroka.
    > https://www.youtube.com/watch?v=n1LM9MOfHqo
    >
    > Robiła mi zresztą ta firma z linku.

    HSy to są mega drogie (2x tyle co za patio).
    Ja mam w tej chwili, ale muszę wymienić na nowe wersję tzw. Patio według
    MSa.
    http://www.ms.pl/produkty/patio_psk_drzwi_uchylno_pr
    zesuwne

    /__/_* /
    / ) /_(//)()
    /

  • 4. Data: 2017-04-19 11:24:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-19 o 10:39, Kżyho pisze:

    > HSy to są mega drogie (2x tyle co za patio).
    > Ja mam w tej chwili, ale muszę wymienić na nowe wersję tzw. Patio według
> [...]

    Drzwi na taras z futryną w progu? Błeee :/

    --
    Pete

  • 5. Data: 2017-04-19 11:54:50
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-04-19 o 11:24, Pete pisze:

    zesuwne

    > Drzwi na taras z futryną w progu? Błeee :/

    Mam tak cały czas i jakoś żyję i szczególnej iupierdliwości w tym nie
    widzę. Za to widzę doskonałą różnice w cenie - ok. 3 tysi za Patio PSK i
    prawie 8 tysi za HSa.
    Do tego HS zdaje się nie ma opcji jedynie uchylenia - chcąc go otworzyć
    zawsze trzeba go odsunąć, a ja niekoniecznie chcę, żeby mi dziecko potem
    uciekało do ogrodu, jak chciałem jedynie trochę przewietrzyć.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 6. Data: 2017-04-19 12:04:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-19 o 11:54, Kżyho pisze:

> [...]
    >
    > Mam tak cały czas i jakoś żyję i szczególnej iupierdliwości w tym nie
    > widzę. Za to widzę doskonałą różnice w cenie - ok. 3 tysi za Patio PSK i

    Coś za coś.

    > Do tego HS zdaje się nie ma opcji jedynie uchylenia - chcąc go otworzyć
    > zawsze trzeba go odsunąć,

    To trzeba było napisać, że chcesz okno a nie drzwi :)

    a ja niekoniecznie chcę, żeby mi dziecko potem
    > uciekało do ogrodu, jak chciałem jedynie trochę przewietrzyć.

    Przywiąż dziecko smyczą do sofy. ;D

    --
    Pete

  • 7. Data: 2017-04-19 13:18:09
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-04-19 o 12:04, Pete pisze:

    > Coś za coś.

    > To trzeba było napisać, że chcesz okno a nie drzwi :)

    Toć napisałem przede wszystkim z pytaniem, czy MS to dobre okna. I co
    grupa ewentualnie poleca w alternatywie. To Ty się na HSa zafiksowałeś ;P

    > Przywiąż dziecko smyczą do sofy. ;D

    Taa... coś czuje, że przy charakterze i determinacji mojej córki, to by
    i z tą sofą razem na dwór wyszła :DDD

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 8. Data: 2017-04-19 13:59:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-19 o 13:18, Kżyho pisze:

    > Toć napisałem przede wszystkim z pytaniem, czy MS to dobre okna. I co
    > grupa ewentualnie poleca w alternatywie. To Ty się na HSa zafiksowałeś ;P

    To trzeba było dać temat 'Okno na ogród' :P.
    Poza tym, jak ktoś pyta jakie auto kupić, do nikt o zdrowych zmysłach
    nie poleci multipli ;)

    --
    Pete

  • 9. Data: 2017-04-19 15:09:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 kwietnia 2017 13:59:11 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > To trzeba było dać temat 'Okno na ogród' :P.
    > Poza tym, jak ktoś pyta jakie auto kupić, do nikt o zdrowych zmysłach
    > nie poleci multipli ;)

    Nawet takiej?;))
    http://www.wykop.pl/wpis/12624887/samochodyboners-mu
    ltipla-tuning/

  • 10. Data: 2017-04-19 16:14:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-19 o 15:09, Kris pisze:

    > Nawet takiej?;))
    > http://www.wykop.pl/wpis/12624887/samochodyboners-mu
    ltipla-tuning/

    To jest jak z chirurgią plastyczną. Każda kolejna operacja pogarsza
    sprawę :P

    --
    Pete