  • 1. Data: 2017-04-17 19:31:26
    Temat: Dzisiaj rano +1 i leje
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Kiedy się skończy ta pier... zima?

    L.

  • 2. Data: 2017-04-17 19:44:29
    Temat: Re: Dzisiaj rano +1 i leje
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Apr 2017 10:31:26 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Kiedy się skończy ta pier... zima?

    Pytaj mnie jeszcze. W środę ekipa ma mi wchodzić na fundamenty, a tu
    zapowiadają -5 w nocy, deszcz ze śniegiem, wiiiilki jakieś...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2017-04-17 21:43:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 kwietnia 2017 19:31:27 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Kiedy się skończy ta pier... zima?
    Jaka zima? Czosnek posadzony tydzień temu wylazł z ziemi, borówki puściły pączki,
    jagoda kamczacka zaczeła kwitnąć żywopłot z ałyczy zielony już.
    Wczoraj i dzisiaj całkiem przyzwoita pogoda
    W nocy z niedzieli na poniedziałek co prawda poniżej zera musiało spaść bo wodą w
    misce dla kotów przed domem zamarzła ale w dzień praktycznie bezchmurnie, chłodny
    wiatr co prawda był.
    Dzisiaj z rodzinką rowerami nad morze się wybraliśmy i daliśmy rade
    Na trasie całkiem znośnie trochę chmur i słońce wiatr znośny ale że ścieżka
    przeważnie w osłoniętym terenie to całkiem fajnie się jechało. Nad samym morzem
    bezchmurnie ale wiatr piżdził dość solidnie
    W nocy pewnie w okolice zera zejdzie teraz jest +2stC

  • 4. Data: 2017-04-18 22:03:12
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Lisciasty pisze:
    > Kiedy się skończy ta pier... zima?

    No i wykrakałeś.
    Było ślicznie, teraz zimno i biało :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2017-04-18 22:35:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 kwietnia 2017 22:03:13 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > No i wykrakałeś.
    > Było ślicznie, teraz zimno i biało :(

    Nie panikowac mi tu - w piatek +10 i slonce :) Po zimie nie bedzie
    sladu. A troche wody sie przyda roslinkom ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2017-04-18 23:48:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-04-18 o 22:35, Adam Sz. pisze:

    > Nie panikowac mi tu - w piatek +10 i slonce :) Po zimie nie bedzie
    > sladu. A troche wody sie przyda roslinkom ;)
    > pozdr.

    U mnie lokalnie media ostrzegają, że nad ranem temperatura może spaść do
    -4. Roślinki szlag trafi.

  • 7. Data: 2017-04-18 23:56:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 kwietnia 2017 23:48:19 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > U mnie lokalnie media ostrzegają, że nad ranem temperatura może spaść do
    > -4. Roślinki szlag trafi.

    Spoko tyle wytrzymaja - jezeli juz to bedzie przez chwile mam nadzieje :)
    Zimna Zoska dopiero 15 maja, wiec takie przymrozki sa norma :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2017-04-19 09:29:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 kwietnia 2017 22:03:13 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:

    > No i wykrakałeś.
    > Było ślicznie, teraz zimno i biało :(

    O jezu, dobra bez przesady. U mnie z 10-15cm sniegu miejscami napadalo :D
    Mialem okazje przetestowac grzanie podjazdu, dziala zajebiscie:

    http://szyna.civ.pl/podjazd_grzany.jpg

    Coprawda temperatury nie sa zbyt niskie i to pewnie sporo pomaga ale
    przynajmniej mam pewnosc, ze sie kable nie popsuly przy montazu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2017-04-19 10:06:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 19 kwietnia 2017 09:29:45 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > O jezu, dobra bez przesady. U mnie z 10-15cm sniegu miejscami napadalo :D
    > Mialem okazje przetestowac grzanie podjazdu, dziala zajebiscie:
    >
    > http://szyna.civ.pl/podjazd_grzany.jpg

    kable? pompą ciepła było to grzac, alez marnotrawstwo energii :)

    b.

  • 10. Data: 2017-04-19 10:38:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 kwietnia 2017 10:07:01 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > kable? pompą ciepła było to grzac, alez marnotrawstwo energii :)

    Daj spokoj - jak policzylem ze to bedzie kosztowac mnie rocznie ponizej
    stowy to nawet nie kombinowalem nic z rurkami :) Pomijajac juz fakt, ze
    rurkami ciezko by bylo ulozyc 350W/m2 to bylby spory problem z wykonaniem
    tego z brukarzami (ciezko byloby zmiescic rurke w 4cm piasku i nie zniszczyc
    jej przy zageszczaniu piachu, a potem kostki). Kable kupilem za niezle
    pieniadze (165 metrow kabla 30W/m za 520 pln :-) Normalnie stal 1200 ale
    mieli ostatnia sztuke w hurtowni na wyprzedazy :-) Ulozylem na siatce z
    wlokna szklanego "trytytkami" i dziala jak widac perfekt :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.