  • 1. Data: 2014-01-28 11:37:24
    Temat: Drzwi przesuwane a ściana szkieletowa drewniana
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Planuję drzwi przesuwane chowane w ścianki działowe szkieletowe
    drewniane. Jaka jest minimalna grubość takiej ścianki? Czy są jakieś
    gotowe "patterny" rozkładu desek w takiej ścianie?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-01-28 11:47:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Planuję drzwi przesuwane chowane w ścianki działowe szkieletowe drewniane.
    > Jaka jest minimalna grubość takiej ścianki?

    Montowałem raz takie drzwi i to byłą gotowa "kaseta"* do obłożenia płytami -
    w tym miejscu nie było w ogóle konstrukcji ściany.
    Tam gdzie kończyła się "kaseta" dalej była ściana działowa i była tak
    zrobiona by mieć tę samą grubość co "kaseta".

    > Czy są jakieś gotowe "patterny" rozkładu desek w takiej ścianie?

    Pionowa belka po jeden stronie drzwi, "kaseta" po drugiej i za nią druga
    pionowa belka. Do tego pozioma belka nad "kasetą" i otworem drzwiowym
    łącząca te dwie pionowe.

    *-nie znam fachowego określenia, takiego używano w sklepie gdzie to
    kupowałem.

    Pozdrawiam
    Ergie