  • 1. Data: 2010-09-01 08:04:11
    Temat: Drzwi -system Laguna
    Od: "Adax" <a...@o...eu>

    Znacie http://www.laguna.pl/pl/content/index/read/id/96/tit
    le/Standard.html ?

    Czy na tym systemie spokojnie będą pracować drzwi z płyty 1.8cm o wysokości 2.7m
    i szerokości 1.7m? Sprzedawca zapewnia mnie, że wytrzymają 100 kg, a płyta będzie
    ważyć chyba ok 50-60 kg. Mamy obawy z mocowaniem wózków do płyty, prawdopodobnie
    po wywierceniu otworu trzeba użyć bardzo długich wkrętów. B. proszę o opinię tej
    Laguny. Miłego Dnia!

  • 2. Data: 2010-09-01 11:43:14
    Temat: Re: Drzwi -system Laguna
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja mam od 5 lat fast 50 i nie narzekam (drzwi 2600x750x18). Dziś mają w
    ofercie duży wybór, ja dorobiłem się frezarki i teraz kupiłbym coś lepszego
    przy czym fast sprawdza się bardzo dobrze.

    PC

  • 3. Data: 2010-09-01 12:48:46
    Od: "Adax" <a...@o...eu>

> [...]
    > ofercie duży wybór, ja dorobiłem się frezarki i teraz kupiłbym coś lepszego
    > przy czym fast sprawdza się bardzo dobrze.

    To rozumiem, że system na standard (100kg) dla 2x szerszych drzwi wystarczy.
    Tylko, że ja mówię o drzwiach całkiem podwieszanych, a system Fast50 to chyba
    system rolkowy góra-dół, czy nie?

    I jeszcze zapytam przy okazji: czy zetknęliście się, żeby płytę pomalować emulsją
    w kolorze (np. bordo) ścianki regipsowej w której się chowa? Wtedy uzyskałoby się
    efekt tego samego koloru ścianki i drzwi... Czy możliwe?