  • 1. Data: 2012-02-14 15:46:12
    Temat: Duze plytki na G-K
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Witam
    W kuchni , w pasie miedzyszafkowym chcialbym przykleic plytki gresowe
    60 x 60, takie jak na podlodze.
    Tyle ze sa one dosc ciezkie i mam obwy jak to bedzie trzymac,.
    Slyszalem ze mozna dac jakas siatke wzmacniajaca
    Jakies sugestie ?
    zbyszek

  • 2. Data: 2012-02-14 15:54:59
    Temat: Re: Duze plytki na G-K
    Od: calleh <c...@g...com>

    będzie trzymać na odpowiednim kleju klasy S1, może być A-Plus, Kerakol H40 flex...
    itp oczywiście podłoże gruntowane systemowo

  • 3. Data: 2012-02-14 19:17:17
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Będzie trzymało.
    U mnie są płyty 120x60 cm.
    Zresztą wymiar płytki nie jest istotny, bo średnia waga pokrycia płytką jest
    zawsze zbliżona bez względu na rozmiar płytek.

  • 4. Data: 2012-02-15 07:35:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "calleh" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@vbh16...
    >będzie trzymać na odpowiednim kleju klasy S1, może być A-Plus, Kerakol H40
    >flex... itp oczywiście podłoże gruntowane systemowo

    A po co te wodotryski? Czy przyklei dziesięć płytek małych czy jedną dużą,
    obciążenie na płytę GK jest takie samo.
    Płyta GK technologicznie jest przystosowana do takich powierzchniowych
    obciążeń a nawet jeszcze większych.
    Zwykły grunt za 16zł i najtańszy klej elastyczny izolbet czy coś podobnego
    za 25zł. Gwarantuję że oderwie płytkę z kawałkami płyty GK jak będzie ją
    rwać.

    Marek