  • 1. Data: 2012-02-14 14:31:20
    Temat: Przekroj polaczenia szczytu sciany z polacia dachu
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy ktos z Was dysponuje moze szkicem przekroju polaczenia szczytu sciany z
    polacia dachu? Mam sciany z pustaka ceramicznego, od zewnatrz styropian.
    Dach skosny.

    Jak prawidlowo powinno wygladac wykonczenie i polaczenie tych elementow?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-02-15 06:40:21
    Od: " jan3miasto" <j...@N...gazeta.pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Dach skosny.
    >
    > Jak prawidlowo powinno wygladac wykonczenie i polaczenie tych elementow?

    musisz zapytać KIKIEGO
    kolego:-)

    Pozdrawiam
    Jan

  • 3. Data: 2012-02-15 06:40:24
    Od: " jan3miasto" <j...@N...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2012-02-15 08:57:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Feb 2012 06:40:21 +0000 (UTC), jan3miasto napisał(a):

    > musisz zapytać KIKIEGO

    Kiki, czuj sie zapytany.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2012-02-15 10:31:14
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 14-02-2012 o 15:31:20 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Dach skosny.
    >
    > Jak prawidlowo powinno wygladac wykonczenie i polaczenie tych elementow?
    Po pierwsze pustak na szczycie trzeba zatkać, najlepiej przykleić na piance
    styropian i docisnąć do styropianu zewn aby stanowiły całość, styropian
    zewn
    powinien się kończyć pod membraną atak dokłądnie to jej dotykać.
    Wełna ze skosu powinna dochodzić do szcytu ściany/styropianu i styropianu
    zewn,
    wchodzić w ten klin, membrana najlepiej wysokoprzepuszczalna takżeby wełnę
    można
    było lekko docisnąć do niej. Nie wolno wełny ugniatać, musi być luźna
    rozprężona.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2012-02-15 11:58:40
    Od: dziadek+40 <p...@p...pl>

    W dniu 14.02.2012 15:31, Maciek pisze:

> [...]
    > Dach skosny.
    >
    > Jak prawidlowo powinno wygladac wykonczenie i polaczenie tych elementow?

    Przede wszystkim:

    1) polaczenie styro mur muci byc czelne zeby nic spomiedzy sciany i
    styro nie moglo wychodzic, bo to bedzie strata cieplego powietrza
    zwlaszcza jak styro jest na plackach.
    2) sczytowa sciana powinna sie konczyc 10-15 cm ponizej gornej krawedzi
    krokwii na ktorej lezy deskowanie lub membrana, tak zeby w ta przestrzen
    mozna bylo wlozyc wełnę lub styropian uszczelniony pianką

    chodzi o to zeby powierze nie mialo jak przeciskac sie i zeby szczytowa
    nie byla chlodzona od gory bo boki masz ocieplone jak wiemy

  • 7. Data: 2012-02-16 15:28:53
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    Dnia 14-02-2012 o 15:31:20 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > było lekko docisnąć do niej. Nie wolno wełny ugniatać, musi być luźna
    > rozprężona.

    Ja stoję na stanowisku że trzeba lekko ucisnąć, ugnieść :-) Szczególnie
    drugą warstwe układaną poziomo. Jeszcze trzeba dać wstawki z trzeciej
    warstwy między profile.
    Co do ściany szczytowej to prawda ale wszelkie ściany działowe też muszą być
    ocieplone, wewnętrzne ściany stryszku nieużytkowego.
    Porotherm to tragedia.

  • 8. Data: 2012-02-16 18:29:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Feb 2012 16:28:53 +0100, kiki napisał(a):

    (...)

    Kiki, ale mnie nie chodzilo o sciany szczytowe, tylko boczne.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio