  • 1. Data: 2010-02-07 21:13:34
    Temat: Dwa piece gazowe w jeden komin? mozliwe?
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    witam.
    jak w temacie.
    zastanawiam sie nad możliwością wpięcia 2 piecy gazowych w jeden
    komin Sheidela.
    planuję podzielic dom na 2 osobne mieszkania i zrobić osobne
    piece.sęk w tym ,że mieskanie na piętrze jest na poddaszu i
    niebardzo jest tam jak zamontowac jeden ekstra komin.
    Znacie jakieś rozwiązania? szacuneczek. jeg

  • 2. Data: 2010-02-07 22:16:42
    Temat: Re: Dwa piece gazowe w jeden komin? mozliwe?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 13:13:34 -0800 (PST), fenzyyy napisał(a):

    > piece.sęk w tym ,że mieskanie na piętrze jest na poddaszu i
    > niebardzo jest tam jak zamontowac jeden ekstra komin.

    No jeśli jest na poddaszu, to jakoś tego problemu nie rozumiem...

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 3. Data: 2010-02-08 06:30:45
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    >planuję podzielic dom na 2 osobne mieszkania i zrobić osobne
    >piece.sęk w tym ,że mieskanie na piętrze jest na poddaszu

    Wypuscic rure z gazówki po prostu przez ścianę ? Musi byc komin ? :)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 4. Data: 2010-02-08 08:03:49
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wypuscic rure z gazówki po prostu przez ścianę ? Musi byc komin ? :)

    Jeżeli to budynek wielorodzinny a nie domek, to niestety musi być komin.
    Przez ścianę można w takim budynku wypuścic jedynie wyloty spalin grzejników
    gazowych, ale kocioł musi miec komin wyprowadzony na odpowiednia wysokość
    ponad dach itd...
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2010-02-08 15:10:41
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przez ścianę można w takim budynku wypuścic jedynie wyloty spalin
    > grzejników gazowych, ale kocioł musi miec komin wyprowadzony na

    Pisał o podzieleniu domu na 2 mieszkania. Zatem raczej nie jest to dom
    wielorodzinny.
    Wniosek: walić rurę na poddaszu przez ścianę, albo przez dach i jest bez
    problemu.

  • 6. Data: 2010-02-08 15:15:19
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > wielorodzinny.
    > Wniosek: walić rurę na poddaszu przez ścianę, albo przez dach i jest bez
    > problemu.

    Jak podzielił formalnie to jest to budynek z dwoma lokalami mieszkalnymi.
    Moi rodzice tak maja,: góra to jeden liokal mieszkalny a parter to drugi.
    Podzielone formalnie.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-08 16:41:30
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > Moi rodzice tak maja,: góra to jeden liokal mieszkalny a parter to drugi.

    Art. 3. Ilekroć w ustawie jest mowa o: 2a) budynku mieszkalnym jednorodzinnym -
    należy przez to rozumieć budynek wolno stojący albo budynek w zabudowie bliźniaczej,
    szeregowej lub grupowej, służący zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych, stanowiący
    konstrukcyjnie
    samodzielną całość, w którym dopuszcza się wydzielenie nie więcej niż dwóch lokali
    mieszkalnych albo jednego lokalu mieszkalnego i lokalu użytkowego o powierzchni
    całkowitej nieprzekraczającej 30 % powierzchni całkowitej budynku;

  • 8. Data: 2010-02-08 19:55:33
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    witam ponownie..
    Problem jest taki że ściany na poddaszu mają 50cm wysokosci więc
    wypust za scianę raczej nie wchodzi w grę .
    Ewentualnie moznaby wywalić przez dach ale nie wiem czy w dachu
    kopertowym pokrytym blachodachówką nie będzie to problemem.
    pozdr

  • 9. Data: 2010-02-08 20:31:17
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 7, 10:13 pm, fenzyyy <f...@g...com> wrote:
> [...]
    > niebardzo jest tam jak  zamontowac jeden ekstra komin.
    > Znacie jakieś rozwiązania? szacuneczek. jeg

    mozna wazne aby srednice byly mniejsze tych dwoch przylaczy niz
    komina.
    Rysunek powienine byc w instrukcji kotla.

  • 10. Data: 2010-02-09 00:05:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 11:55:33 -0800 (PST), fenzyyy napisał(a):

    > Ewentualnie moznaby wywalić przez dach ale nie wiem czy w dachu
    > kopertowym pokrytym blachodachówką nie będzie to problemem.

    A dlaczego miałby być to problem?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356