  • 11. Data: 2009-09-11 14:44:09
    Temat: Re: Ekogroszek z Czech a z Polski
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h8dndi$ala$1@inews.gazeta.pl...

    > absolutnie tu nie pasuje panie Lamerze
    > nie tyczy się to żadnego budowania, tylko exploatacji
    >
    > biorąc twój tok rozumowania o telewizorach, antenach satelitarnych,
    > głośnikach, bo jak o węglu to prawie o wszystkim co się w domu używa

    zaraz dostaniesz PLONKA bo Ghost plonki rozdziela na lewo i prawo;)))

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-09-11 15:49:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zaraz dostaniesz PLONKA bo Ghost plonki rozdziela na lewo i prawo;)))

    oh... bo się popłaczę :)))

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 13. Data: 2009-09-11 16:07:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > absolutnie tu nie pasuje

    Kogo to obchodzi?

  • 14. Data: 2009-09-11 18:35:11
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Tutaj takie tematy tez sie dyskutuje, panie Nowy.

    Moze i bym sie z Toba pospieral, ale mi sie nie chce... (nie widze sensu).

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

  • 15. Data: 2009-09-11 21:03:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Moze i bym sie z Toba pospieral, ale mi sie nie chce... (nie widze sensu).

    Co widac na zalaczonym przykladzie.

  • 16. Data: 2009-09-11 22:26:40
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]

    > biorąc twój tok rozumowania o telewizorach, antenach satelitarnych,
    > głośnikach, bo jak o węglu to prawie o wszystkim co się w domu używa

    A po cholere to czytasz panie nowy nielamerowy? Mnie to np. interesuje, a
    skoro nam to pasuje to o co chodzi?

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2009-09-12 11:58:07
    Od: mal <m...@g...com>

    On 11 Wrz, 11:56, QbaB <q...@g...com> wrote:

    > Poczytaj tez na forum muratora.
    > Groszech z czech to podobno wegiel brunatny, wszystko z nim jest ok,
    > pali sie dobrze ale kalorycznosc nie ma prawa przekroczyc 20 MJ (czy
    > jaka tam jest jednostka)

    No nie całkiem brunatny. Poczytaj sobie:
    1) http://www.pgi.gov.pl/surowce_mineralne/wegiel_kam.h
    tm

    2) http://www.teberia.pl/news.php?id=3644

    Brunatny/kamienny bywa czasami nazwą umowną, odnoszącą się bardziej do
    wieku złoża węgla, niż do jego kaloryczności.

    mal

  • 18. Data: 2009-09-13 08:34:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    QbaB wrote:

    > Poczytaj tez na forum muratora.
    > Groszech z czech to podobno wegiel brunatny, wszystko z nim jest ok,
    > pali sie dobrze ale kalorycznosc nie ma prawa przekroczyc 20 MJ (czy
    > jaka tam jest jednostka) a co za tym idzie trzeba kupic odpowiednio
    > wiecej opalu.
    > Nie nastawiaj sie tylko na workowany, workowanie 4-5 ton to 2-3 dni
    > pracy popołudniu. Przy skonstruowaniu odpowiedniego trzymacza do
    > worków to można to robić spokojnie samemu.

    czyli jakieś 17zł x 4 x 3 =522 zł jakies 100zł za tonę