  • 1. Data: 2009-09-10 19:38:33
    Temat: Szukam chętnych do zakupu ekogroszku (Trójmiasto)
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    Szukam osób z rejonu Trójmiasta zainteresowanych zakupem ekogroszku.
    Chcę go sprowadzić z południa Polski, ale jeden transport to 24-26 ton.
    Tyle nie potrzebuję, dlatego szukam kilku osób do połączenia transportu.
    Cena węgla workowanego to ok. 500zł/tona (z transportem pełnosamochodowym,
    ale bez rozładunku).
    Zainteresowanych proszę o kontakt: j...@w...pl
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-09-11 03:47:41
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Sprawdź najpierw, czy jest w sprzedaży bez awizacji itp. cudów, bo nie
    zawsze jest od ręki.
    Jacek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4415
    (20090910) __________

  • 3. Data: 2009-09-11 05:49:51
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Sprawdź najpierw, czy jest w sprzedaży bez awizacji itp. cudów, bo nie
    > zawsze jest od ręki.
    > Jacek
    Nie bardzo wiem czym jest awizacja w tym przypadku? Zgłoszenie do jakiegoś
    komitetu "kolejkowego"?
    Sprawę prowadzi mój kolega (na razie jest nas dwóch). Sprawdził parametry
    węgla (dobre), cenę (niezła), czas oczekiwania (jakieś 2 tygodnie) i warunki
    transportu (niestety 24-26 ton).
    Zakładam, że łącznie sześciu chętnych z okolicy, po 4 tony każdy będzie OK.
    Jak trzeba, to ja mogę kupić trochę więcej, ale 20 ton to nawet nie miałbym
    gdzie trzymać :)
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-09-11 06:16:22
    Od: "NEWS" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zakładam, że łącznie sześciu chętnych z okolicy, po 4 tony każdy będzie
    > OK. Jak trzeba, to ja mogę kupić trochę więcej, ale 20 ton to nawet nie

    Sprawdź również czy to nie ekogroszech z Czech ponoć się nie chce palić (
    dużo kamienia ) proponuję dlatego, że to bardzo niska cena e- groszek to
    minimum 26 lub 29 tyś kJ/kg.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-09-11 06:47:21
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Sprawdź również czy to nie ekogroszech z Czech ponoć się nie chce palić
    > ( dużo kamienia ) proponuję dlatego, że to bardzo niska cena e- groszek to
    > minimum 26 lub 29 tyś kJ/kg.

    dokladnie!
    zobaczcie tutaj:
    http://www.kwsa.pl/327,,grube_srednie_paliwa_kwalifi
    kowane.html
    ekogroszek luzem w odbiorze wagonowym wychodzi po 580zl/t a workowany
    680zl/t. Do tego transport przez cala Polske... wiec cena 500zl/t sugeruje
    import i towar niepewnej jakosci. Ja bym odpuscil.

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2009-09-11 10:36:18
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Na stronie KW SA masz komplet informacji np. to:
    http://www.kwsa.pl/352,sprzedaż%20gotówkowa.html
    najlepiej zadzwoń do kopalni i zapytaj.
    Jacek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4416
    (20090911) __________

  • 7. Data: 2009-09-11 15:51:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "JS" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 4416 (20090911) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    naucz się konfigurować swój program antywirusowy

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 8. Data: 2009-09-12 21:30:18
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Dołożę starań, ale na razie nie wychodzi :-(
    Jacek

  • 9. Data: 2009-09-13 06:56:55
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Szukam osób z rejonu Trójmiasta zainteresowanych zakupem ekogroszku.

    Sprawa już nieaktualna. Kupiłem.
    Dla zainteresowanych:
    - jest to ekogroszek z Czech,
    - faktycznie wygląda jak coś pomiędzy brunatnym a kamiennym
    - jeśli chodzi o parametry, to ma ok. 26MJ (dobry polski węgiel ma nawet ok
    30MJ)
    - bardzo mało siarki.
    Zobaczę co to warte.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-09-13 08:29:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JS wrote:
    > Dołożę starań, ale na razie nie wychodzi :-(

    to go uprzejmie wyłącz, generalnie wyłącz sprawdzanie poczty wychodzącej, bo
    to jest kompletnie bez sensu, o czorta sprawdzasz to co wychodzi z twojego
    komputera.