  • 11. Data: 2013-03-02 09:51:35
    Temat: Re: Elektryczny przepływowy podgrzewacz wody - ekonomia?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 01.03.2013 09:43, bma pisze:
    > w wiadomości news:513062c9$1@news.home.net.pl...

    > Przepłaciłbym gdybym mógł uzyskać taki sam efekt mniejszym kosztem.
    > Priorytetem dla mnie było pozbycie się gazu z mieszkania oraz wygoda
    > użytkowania.
    > Zgodzę się że wystarczyłoby mi 20kW zamiast 24kW ale to różnica ok 500zl
    > za przyłączenie.
    > A te 45zł to w stosunku do czego?

    Chodzi o to że bezpieczniki nie występują w każdej wartości a ino co
    ileś tam amper.
    Trzeba sobie policzyć jakie bezpiecznik są dla Ciebie wystarczające, a
    później sprawdzić przy jakiej minimalnej wartości mocy zamówionej są one
    zakładane przez energetykę. Zgaduje że Tobie by wystarczyło 1/2 no max
    2/3 tego co masz.

  • 12. Data: 2013-03-06 08:22:07
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    > Jak wygląda zużycie prądu takiego podgrzewacza wody, który pozwala myć
    > ręce, a jak takiego, który pozwala brać prysznic?
    >
    > Orientujecie się w ilościach prądu, jaki trzeba zużyć do podgrzania m3
    > wody?

    Ja podawałem zeszłego lata ile kosztuje c.w.u. prądem. 350OLN na miesiąc.
    Możesz się pomylić o 100PLN na domek.

  • 13. Data: 2013-03-06 08:23:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.03.2013 08:22, kiki pisze:

    > Ja podawałem zeszłego lata ile kosztuje c.w.u. prądem. 350OLN na
    > miesiąc. Możesz się pomylić o 100PLN na domek.

    Chyba coś się rąbnąłeś, albo masz wielki ogrzewany basen ;->

  • 14. Data: 2013-03-06 09:21:24
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    > Chyba coś się rąbnąłeś, albo masz wielki ogrzewany basen ;->

    350 pln

  • 15. Data: 2013-03-06 10:06:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.03.2013 09:21, kiki pisze: