  • 1. Data: 2009-02-02 10:19:08
    Temat: Farba akrylowa Dekoral, która stała na balkonie
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    Farba na bazie Akrylit-W stała od jesieni na balkonie. Niby mrozów nie było
    duzych (Trójmiasto) ale jest szansa, że coś się z nią stało. Muszę
    podmalować jedną ścianę i zastanawiam się czy mogę jej uzyć. Konsystencja
    jest normalna, nie ma kaszy i kolor niby ten sam. Przed malowaniem zrobię
    próbę czy odcień sie nie zmienil ale nie wiem czy ta farba nie zacznie sie
    łuszczyć za miesiąc.

    Moze ktos doradzi?

    PC

  • 2. Data: 2009-02-02 17:40:01
    Od: Forr <f...@i...pomin.pl>

    PC pisze:

    > Moze ktos doradzi?

    Co tu radzic jak wszystko wiesz? :)
    Mroz byl wiec musisz sprobowac, jak nie wyjdzie to i tak kupisz nowa.

    pozdr