  • 1. Data: 2009-02-02 11:13:26
    Temat: Sciemniacz do serii Polo Optima.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chcę podłączyć żyrandol na 8 zarówek E14, wcześniejsze plany były inne i wypust z
    sufitu jest niestety jedynie jednobiegunowy (faza, zero, ziemia), a nie bardzo chcemy
    rozwalać tynk na suficie.

    Zastanawiam się więc nad zastosowaniem do tego zyrandola ściemniacza i zarówek
    świecowych z ewentualnym zarnikiem halogenowym - bo koszt 8 zarówek
    energooszczędnych, i to jakichś designerskich świecowych E14 tak szybko w prądzie się
    nie zwróci.

    Galanteria to Polo Optima, mam więc pytanie, jak w praktyce sprawują się ściemniacze
    tej firmy/serii?

    Czy brzęczą, czy sieją zakłóceniami, itp?
    THX