  • 1. Data: 2009-07-28 10:21:46
    Temat: Farba na sufit w łazience
    Od: "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM>

    Mam łazienkę na poddaszu. Wanna umiejscowiona pod skosem. Chcę skos jedynie
    pomalować. Poszperałem w necie i widzę, że nadają się farby lateksowe lub
    silikonowe. Lateks paroprzepuszczalny, a silikon wręcz przeciwnie.

    Którą zastosować? Najpierw chciałem silikon, ale później pomyślałem, że
    ewentualna wilgoć jak raz się dostanie do płyty GK, to już nie będzie miała
    którędy odparować. Nie mam wątpliwości, że po tej ścianie często będzie
    płynęła woda ze sroplonej pary wodnej.

    Łazienka mała więc nie muszę oszczędzać. W sumie mogę kupić coś z górnej
    półki.

    Pozdr.
    Krzysiek