  • 21. Data: 2010-09-12 21:52:16
    Temat: Re: Folia kubełkowa
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    news:i6ja7s$eni$1@news.onet.pl...
    > Jak dla mnie z tą folią kubełkową to jedna wielka sciema i nabijanie kasy.
    > Zalecenia producentów można sobie wsadzić, bo ich głównym zaleceniem jest:

    abo po mojemu folia kubełkowa ma sens gdy współpracuje z drenażem. Woda ma
    spłynąć i odpłynąć :-)
    Jak nie ma drenazu to mogłaby być jakakolwiek byle dosc gruba.

    b.

  • 22. Data: 2010-09-14 18:28:21
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 05:54:05 -0700 (PDT), Kudlaty napisał(a):

    > nie teorie tylko producent tak zaleca.

    Producent czego? Bo folii na pewno nie.

    > Co do styro to nie ma
    > znaczenia. Wciskani kublko w w styro jest normalne a folia ma chronic
    > przed uderzeniami.
    > Inaczej moze byc zwykla.
    > Folia ma w glownej mierze chronic styro przed wrastaniem korzeni
    > roslinosci i zamieszkiwania mrowek (ktore rzopuszczaja styro) oraz
    > innych zyjatek

    Jak już pisano powyżej - folia bąbelkowa jest po to, by między nią a
    styropianem pozostała przestrzeń, dzięki której woda ma możliwość
    spłynięcia.

    --
    ŁC
    Dresiarze to najtroskliwsi ludzie jakich znam - ilekroć obok nich