  • 1. Data: 2011-05-24 08:19:14
    Temat: Gdzie kupić wózek sklepowy?
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Gdzie kupić wózek sklepowy?
    Przydałby się w domu, do wożenia rzeczy z garażu do mieszkania.
    Najlepiej model plastikowy, nie druciany (żeby windy nie porysować).
    Kółka jak do twardych nawierzchni, nie jak do schodów ruchomych.
    Kradzież spod sklepu to grzech ;-)
    THX

  • 2. Data: 2011-05-24 08:28:08
    Temat: Re: Gdzie kupić wózek sklepowy?
    Od: "Kasia M." <k...@U...onet.pl>

    Użytkownik " THX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Najlepiej model plastikowy, nie druciany (żeby windy nie porysować).
    > Kółka jak do twardych nawierzchni, nie jak do schodów ruchomych.

    Nie wiem, czy w firmach handlujących wyposażeniem sklepów sprzedają
    detalicznie
    http://sklep.abm.com.pl/katalog_produktow/W%C3%93ZKI
    __KOSZYKI

    Kasia

  • 3. Data: 2011-05-24 08:35:12
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    THX wrote:
> [...]
    > Najlepiej model plastikowy, nie druciany (żeby windy nie porysować).
    > Kółka jak do twardych nawierzchni, nie jak do schodów ruchomych.

    Nie wiem co chcesz wozić ale ja kupiłem taki dwukołowy w Brico. Mały
    skladany nie zawadza jak nie używany. Sprawdza się znakomicie.

  • 4. Data: 2011-05-24 08:38:50
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-24 10:19, THX pisze:

    > Kradzież spod sklepu to grzech ;-)

    NMSP: wózki to na drzewach rosną :)

    http://halbot.haluze.sk/?id=5442

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2011-05-24 12:17:55
    Od: "Chiron" <c...@o...eu>

    Użytkownik " THX" napisał w wiadomości grup

[...]

    Ja nabyłem za 20zł w Leclerc- po prostu co jakiś czas wymieniają zużyte.
    Wiesz- pogięte druty, te sprawy- ale reszta ok. Tylko to był akurat
    metalowy.
    --

    Prawda, Prostota, Miłość

    Chiron

  • 6. Data: 2011-05-24 13:23:34
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To może być jakaś myśl, nie byłoby szkoda, gdyby ktoś ukradł.
    Potrzebuję na "zwykłych" kółkach, a nie na kółkach samoklinujących się na
    pochylniach ruchomych.
    Tak się zastanawiam, że w okolicy to tylko w Makro Cash takie kółka, ale
    wózki za wielkie...
    Czy ktoś pamięta, jakie kółka mają wózki plastikowe w "Almie"?

    O, i jeszcze Lidl ma zwykłe kółka!

    -----

  • 7. Data: 2011-05-24 15:58:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    THX wrote:
> [...]
    > Najlepiej model plastikowy, nie druciany (żeby windy nie porysować).
    > Kółka jak do twardych nawierzchni, nie jak do schodów ruchomych.

    pod marketami po 2 złote są ;-)

    żartuję :)

  • 8. Data: 2011-05-24 19:56:18
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    THX napisał(a):
    > Kradzież spod sklepu to grzech ;-)
    Jest opcja wyspowiadania się i rozgrzeszenia.
    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2011-05-24 20:27:57
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Krzysztof 45 wrote:
    > Jest opcja wyspowiadania się i rozgrzeszenia.

    Ale trzeba oddać wózek :)

  • 10. Data: 2011-05-24 21:35:23
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 22:27, Marek P. pisze:

    > Ale trzeba oddać wózek :)

    Skąd ten wniosek? :-)

    JK