  • 1. Data: 2011-05-19 10:19:27
    Temat: fotel do komputera zgrzyta
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    denerwuje mnie zgrzytanie fotela do komputera,
    nie wiem za bardzo co zrobić, brat mowi że to na drewnie skrzypi

    dalem podkładki cienkie metalowe
    miedzy drewnej a metalem

    niby troszkę lepiej, może dać gumowe?

  • 2. Data: 2011-05-20 15:23:18
    Temat: Re: fotel do komputera zgrzyta
    Od: " ąćęłń" <j...@W...gazeta.pl>

    Mnie ciarki przechodzą.

    -----

  • 3. Data: 2011-05-22 07:07:18
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    > denerwuje mnie zgrzytanie fotela do komputera,
    > nie wiem za bardzo co zrobić, brat mowi że to na drewnie skrzypi

> [...]

    ponacieraj w tych miejscach świeczką

  • 4. Data: 2011-05-22 09:17:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "tygryseek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > ponacieraj w tych miejscach świeczką

    nie słyszę w ktorym miejscu to zgrzyta
    chyba dziś rozkręcę bo tak to tylko gdybanie

    sądziłem że ktoś będzie wiedział
    gdzie typowo takie krzesła skrzypią

  • 5. Data: 2011-05-23 06:47:51
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-19 12:19, zlotowinfo pisze:
    > denerwuje mnie zgrzytanie fotela do komputera

    w sumie to dobrze że on zgrzyta do komputera a nie do ciebie, mógłby
    potem pogryźć albo co ...

  • 6. Data: 2011-05-23 06:49:13
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-22 11:17, zlotowinfo pisze:

    > sądziłem że ktoś będzie wiedział
    > gdzie typowo takie krzesła skrzypią

    chłopie jakie krzesła ? to fotel jest czy krzesło w końcu ? skąd ktoś ma
    wiedzieć co tobie zgrzyta ? foteli/krzeseł to pewnie jest 5 mln rodzajów

  • 7. Data: 2011-05-23 06:58:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > chłopie jakie krzesła ? to fotel jest czy krzesło w końcu ? skąd ktoś ma
    > wiedzieć co tobie zgrzyta ? foteli/krzeseł to pewnie jest 5 mln rodzajów

    zwykłe na kółkach, z reguły każdy wie jak wygląda krzesło/fotel do komputera

    czesc z kolkami
    siłownik
    siedzisko z oparciem

  • 8. Data: 2011-05-23 09:01:20
    Od: Jura <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 12:19, zlotowinfo pisze:

    > niby troszkę lepiej, może dać gumowe?

    Dźwięk (u mnie) wydobywa się z tego miejsca, gdzie do drewna (a raczej
    sklejki) przykręcona jest ta szeroka metalowa końcówka siłownika (ta do
    której mocowane są oparcia).
    Dałem gumowe podkładki, pomogło na jakiś czas.(~2 m-ce)
    Ale już znów skrzypi

    --
    Jura

  • 9. Data: 2011-05-23 14:18:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Jura" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > której mocowane są oparcia).
    > Dałem gumowe podkładki, pomogło na jakiś czas.(~2 m-ce)

    też mi się tak wydawajr u mnir i też myślałem nad podkładkami
    nie wiem za bardzo skąd je wziąć, w metalowym sklepie nie było

    będą dobre uszczelki hydrauliczne?

  • 10. Data: 2011-05-23 20:30:48
    Od: Jura <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-23 16:18, zlotowinfo pisze:

    > będą dobre uszczelki hydrauliczne?

    Za małe były (u mnie), Bo nie pokrywały całej powierzchni styku.

    Ze starych dętek rowerowych wycinałem kawałki o potrzebnej powierzchni.

    Chyba nawet podwójnie składane.

    --
    Jura