  • 1. Data: 2011-05-18 07:21:37
    Temat: Drukarki - też tutaj?
    Od: medea <x...@p...fm>

    Nie mogę znaleźć odpowiedniej grupy, bo na komputerowych (kilku) ludzie
    rozmawiają głównie o oprogramowaniu, więc może tutaj ktoś odpowie,
    ewentualnie pokieruje.

    Mam od prawie roku takie urządzenie wielofunkcyjne Canon Super G3. Od
    ponad miesiąca, a może nawet dwóch, wyświetla komunikat, że kończy się
    toner, ale cały czas przez 2 miesiące wykonuje normalne wydruki.
    Drukuję/kopiuję średnio 5 stron dziennie. Czy to normalne działanie tego
    urządzenia, że daje komunikat z takim wyprzedzeniem, czy jakaś awaria?
    Dopiero dzisiaj zauważyłam, że wydruki są jakby trochę bledsze.

    Ewa

  • 2. Data: 2011-05-18 07:52:01
    Temat: Re: Drukarki - też tutaj?
    Od: Piotr <z...@o...gmail.com>

    Dnia 18-05-2011 o 09:21:37 medea <x...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > urządzenia, że daje komunikat z takim wyprzedzeniem, czy jakaś awaria?
    > Dopiero dzisiaj zauważyłam, że wydruki są jakby trochę bledsze.

    Drukowanie średnio 5 stron dziennie na drukarce laserowej, to nie jest
    dużo. Wydaje mi się, że powiadomienie o niskiej ilości toneru jest
    prawdziwe, lecz powoli zużywasz tą rezerwę. Kiedy ta ostatnia się skończy,
    czeka cię po prostu wymiana tonera. Na podstawie tego, co napisałaś, nie
    ma podstaw do zmartwień.

    --
    Piotr

    http://antyspam.pl/p/01/aaa.php

  • 3. Data: 2011-05-18 08:15:42
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 18.05.2011 09:21, medea pisze:
> [...]
    > urządzenia, że daje komunikat z takim wyprzedzeniem, czy jakaś awaria?
    > Dopiero dzisiaj zauważyłam, że wydruki są jakby trochę bledsze.

    a nie da się sprawdzić na ile stron tego toneru Ci zostało?

  • 4. Data: 2011-05-18 11:25:18
    Od: " ąćęłń" <j...@W...gazeta.pl>

    PL.COMP.PECET

    -----

  • 5. Data: 2011-05-18 11:30:51
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-18 09:52, Piotr pisze:

> [...]
    > prawdziwe, lecz powoli zużywasz tą rezerwę. Kiedy ta ostatnia się
    > skończy, czeka cię po prostu wymiana tonera. Na podstawie tego, co

    Dzięki.

    Ewa

  • 6. Data: 2011-05-18 11:34:01
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-18 10:15, Albercik pisze:

    > a nie da się sprawdzić na ile stron tego toneru Ci zostało?

    Być może się jakoś da, ale instrukcję gdzieś posiałam. Zresztą miała ona
    maksymalnie 2 strony i nie pamiętam, żeby było coś podobnego.

    Ewa

  • 7. Data: 2011-05-18 11:39:08
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 18 Maj, 13:25, " ąćęłń" <j...@W...gazeta.pl> wrote:
    > PL.COMP.PECET

    Pl.comp.pecet zajmuje się, jak sama nazwa grupy wskazuje, PECETami.
    Można tam podyskutowac o tym, czy obudowa pionowa jest lepsza od
    poziomej, albo jaki zasilacz będzie najlepszy do danego zestawu. Z
    drukarkami, pytaniami o soft i tym podobnymi, spuszczają tam na
    drzewo. A przynajmniej spuszczali jeszcze jakiś czas temu.

    J.

  • 8. Data: 2011-05-18 11:50:27
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-18 13:39, Jarek P. pisze:
    > drukarkami, pytaniami o soft i tym podobnymi, spuszczają tam na
    > drzewo. A przynajmniej spuszczali jeszcze jakiś czas temu.

    Tego się właśnie obawiałam. ;)

    Ewa

  • 9. Data: 2011-05-18 14:23:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-18 09:21, medea pisze:
    > Nie mogę znaleźć odpowiedniej grupy, bo na komputerowych (kilku) ludzie
    > rozmawiają głównie o oprogramowaniu, więc może tutaj ktoś odpowie,
    > ewentualnie pokieruje.

    Rzuc okiem na elektrode.

  • 10. Data: 2011-05-18 17:53:33
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-05-18 13:34, medea pisze:

    > Być może się jakoś da, ale instrukcję gdzieś posiałam. Zresztą miała ona
    > maksymalnie 2 strony i nie pamiętam, żeby było coś podobnego.

    Nie ma sensu odgadywac, bo prognozy opieraja sie na statystyce
    (srednie zaczernienie 5% - a co jak jest inne?)

    Kup nowy toner i z usmiechem czekaj, az biezacy zdechnie.
    A potem i tak sie jeszcze nada do roboczych wydruków.

    pozdro
    --
    A S