  • 11. Data: 2011-05-18 19:47:06
    Temat: Re: Drukarki - też tutaj?
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-18 19:53, Andrzej S. pisze:

    > Nie ma sensu odgadywac, bo prognozy opieraja sie na statystyce
    > (srednie zaczernienie 5% - a co jak jest inne?)

    Też tak sądzę.

    > Kup nowy toner i z usmiechem czekaj, az biezacy zdechnie.
    > A potem i tak sie jeszcze nada do roboczych wydruków.

    Tak też zrobiłam miesiąc temu i wciąż czekam. ;)
    Nie to, żeby mnie martwiło, że ciągle drukuje, ale zaczęłam się
    zastanawiać, czy się po prostu jakiś wskaźnik nie popsuł.

    Ewa

  • 12. Data: 2011-05-18 19:47:22
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-18 16:23, neoniusz pisze:

    > Rzuc okiem na elektrode.

    W sensie?

    Ewa

  • 13. Data: 2011-05-18 19:57:54
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    > W sensie?

    http://www.elektroda.pl/
    Jest tam trochę dyskusji o drukarkach.

    Witek

  • 14. Data: 2011-05-18 20:32:26
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-18 21:57, witek pisze:

    > http://www.elektroda.pl/
    > Jest tam trochę dyskusji o drukarkach.

    Dzięki, nie znałam tego.

    Ewa

  • 15. Data: 2011-05-19 00:45:17
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    Nie tylko tego, np. http://www.agawa.pl

  • 16. Data: 2011-05-19 05:39:55
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 18-05-2011 13:39, Jarek P. rzecze:

    > Pl.comp.pecet zajmuje się, jak sama nazwa grupy wskazuje, PECETami.
    > Można tam podyskutowac o tym, czy obudowa pionowa jest lepsza od
    > poziomej, albo jaki zasilacz będzie najlepszy do danego zestawu. Z
    > drukarkami, pytaniami o soft i tym podobnymi, spuszczają tam na
    > drzewo. A przynajmniej spuszczali jeszcze jakiś czas temu.

    Z softem jak najbardziej słusznie spuszczali, bo to grupa
    o sprzęcie. Więc jak masz problem z Fotoszopem czy innym
    ofisem to sio na pl.comp.os.ms-windows.winnt.

    Drukarki to jak najbardziej sprzęt, nie ma rozróżnienia
    na sprzęt wewnątrz i na zewnątrz obudowy (idąc tym
    tropem, o wewnętrzny HDD można by pytać, a o zewnętrzny
    już nie).

    http://www.republika.pl/pecetfaq/index2.htm
    http://ntg.prv.pl/

    Więc o drukarki jak najbardziej można (i trzeba!)
    pytać na rzeczonej grupie.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 17. Data: 2011-05-19 06:05:09
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    http://druknet.pl/

  • 18. Data: 2011-05-19 07:03:17
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

> [...]
    > rozmawiają głównie o oprogramowaniu, więc może tutaj ktoś odpowie,
    > ewentualnie pokieruje.
    >
    > Mam od prawie roku takie urządzenie wielofunkcyjne Canon Super G3. Od
    > ponad miesiąca, a może nawet dwóch, wyświetla komunikat, że kończy się
    > toner, ale cały czas przez 2 miesiące wykonuje normalne wydruki.
    > Drukuję/kopiuję średnio 5 stron dziennie. Czy to normalne działanie tego
    > urządzenia, że daje komunikat z takim wyprzedzeniem, czy jakaś awaria?
    > Dopiero dzisiaj zauważyłam, że wydruki są jakby trochę bledsze.

    Wyjmij kartridge z tonerem, stuknij nim o kant stołu :) (trochę toneru może
    się wysypać) i załóż z powrotem. Powinno pomóc na jakiś czas.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 19. Data: 2011-05-19 07:12:48
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 18 May 2011 09:21:37 +0200, medea <x...@p...fm> wrote:

    >Nie mogę znaleźć odpowiedniej grupy, bo na komputerowych (kilku) ludzie
    >rozmawiają głównie o oprogramowaniu, więc może tutaj ktoś odpowie,
    >ewentualnie pokieruje.

    pl.listserv.chomor-l
    jak zapłacisz taksa (na końcu postu ma być dowcip, najlepiej
    niesucharkowy) to sporo są w stanie grupowicze podpowiedziec :)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 20. Data: 2011-05-19 09:04:06
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-19 07:39, Dominik & Co pisze:
> [...]
    >
    > http://www.republika.pl/pecetfaq/index2.htm
    > http://ntg.prv.pl/
    >
    > Więc o drukarki jak najbardziej można (i trzeba!)

    Dzięki! Przy następnej okazji spytam. Bo jak na razie wychodzi na to, że
    toner rzeczywiście zaczął się kończyć. ;)

    Ewa