  • 31. Data: 2011-05-22 17:05:58
    Temat: Re: Drukarki - te? tutaj?
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-22 17:52, Piotr pisze:

    > Przecież nie okłamalibyśmy Cię:)

    Nawet mi to przez myśl nie przeszło! ;) Jednakowoż myślałam, że to
    raczej domowe sposoby z kajecika babci, a nie usankcjonowane przez
    producenta zalecenia.

    Ewa

  • 32. Data: 2011-05-22 17:46:16
    Temat: Re: Drukarki - też tutaj?
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 18-05-2011 13:39, Jarek P. pisze:

    > Pl.comp.pecet zajmuje się, jak sama nazwa grupy wskazuje,

    zasilaczami ;)

  • 33. Data: 2011-05-22 19:40:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 19:05:58 +0200, medea napisał(a):

    > Jednakowoż myślałam, że to
    > raczej domowe sposoby z kajecika babci,

    Hmmmm.... toner do laserówki w kajeciku babci?
    ;-PPP
    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 34. Data: 2011-05-22 21:21:25
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2011-05-22 21:40, Ikselka pisze:

    > Hmmmm.... toner do laserówki w kajeciku babci?
    > ;-PPP

    A co Ci się w kajecikach babci nie podoba? ;)

    Ewa

  • 35. Data: 2011-05-23 19:11:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 May 2011 23:21:25 +0200, medea napisał(a):

    > A co Ci się w kajecikach babci nie podoba? ;)

    Ach, zapomniałam - te dzisiejsze babcie to nowoczesne som :-)