  • 1. Data: 2009-04-09 17:00:47
    Temat: Gdzie ubezpieczyć dom
    Od: Puszka <p...@g...com>

    Witam

    W związku z tym że dom juz prawie na wykonczeniu zwracam się z
    pytaniem gdzie macie ubezpieczone wasze domki.

    Doradzano mi Compense. Co wy na to.

    Czy do ubezpieczenia domu (nie budowy) konieczne jest odebranie
    budynku.

    Jest to stary dom w przebudowie z całym projektem i bedzie wymagał
    odebrania. Adres jest przypisany. Oczywiście są okna i drzwi.

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2009-04-09 17:10:53
    Temat: Re: Gdzie ubezpieczyć dom
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Puszka" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Jest to stary dom w przebudowie z całym projektem i bedzie wymagał
    > odebrania.

    Dlaczego tak uważasz ?

  • 3. Data: 2009-04-09 17:14:46
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

[...]

    ==================
    Ja ubezpieczałem budowę (w HDI), potem dom został odebrany, a ubezpieczenie
    zostało bez zmian. Dla banku liczyła się suma ubezpieczenia, taka sama
    niezależnie od zaawansowania budowy.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 4. Data: 2009-04-10 10:49:39
    Od: "mkonst" <m...@e...put.poznan.pl>

    Druid29 wrote:
    > Ja ubezpieczałem budowę (w HDI), potem dom został odebrany, a
    > ubezpieczenie zostało bez zmian. Dla banku liczyła się suma
    > ubezpieczenia, taka sama niezależnie od zaawansowania budowy.

    To co piszesz dotyczy ubezpieczenia od zdarzeń losowych (piorun, powódź
    i.t.p.) Jest jeszcze ubezpieczenie od kradzieży i włamania. Z tego co się
    orientowałem to w momencie kiedy ktoś na stałe tam mieszka (faktycznie a nie
    formalnie) składka jest niższa niż w okresie budowy.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 5. Data: 2009-04-10 16:25:17
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Polecam Allianz sam mam i rodzina w tym siedzi i do tej pory jak
    najlepsze zdanie.

  • 6. Data: 2009-04-11 17:30:06
    Temat: Re: Gdzie ubezpieczyc dom
    Od: "mkonst" <m...@e...put.poznan.pl>

    belgrano wrote:
    > Polecam Allianz sam mam i rodzina w tym siedzi i do tej pory jak
    > najlepsze zdanie.

    A miales jakies zdarzenie po którym dostales odszkodowanie?
    --
    Marcin Konstanczak (mkonst)

  • 7. Data: 2009-04-11 20:35:56
    Od: "Druid29" <d...@t...pl>

    Użytkownik "mkonst" <m...@e...put.poznan.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > orientowałem to w momencie kiedy ktoś na stałe tam mieszka (faktycznie a
    > nie formalnie) składka jest niższa niż w okresie budowy.
    To co piszę dotyczy zdarzeń losowych oraz dewastacji mienia. Od kradzieży
    nie ubezpieczałem, ponieważ nie przechowywałem na budowie materiałów ani
    przedmiotów ktore wartałoby wynieść. Kradzież czegokolwiek wiązałaby się z
    dewastacją budynku lub jego instalacji. Jeśli zechcę, to dodatkowe
    ubezpieczenia mienia ruchomego kosztowałoby mnie naprawdę niewiele (100 zł
    rocznie).

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 8. Data: 2009-04-14 12:45:28
    Od: Easy <e...@p...onet.pl>

    mkonst pisze:

    > A miales jakies zdarzenie po którym dostales odszkodowanie?
    ja mam w allianz mieszkanie - są jakieś problemy w uzyskaniem wypłaty
    odszkodowania??

    SI