  • 11. Data: 2009-02-21 06:59:00
    Temat: Re: Genetyka
    Od: "?" <n...@o...pl>

    Jak ogrodnik zajmuję się szkodnikami.

    Najgroźniejsze są ze wschodu i ubeckie
    z rodziny lpeeru, po itd.

  • 12. Data: 2009-02-21 08:38:48
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 21 Lut, 07:59, "?" <n...@o...pl> wrote:
    > Jak ogrodnik zajmuję się szkodnikami.
    >
    >  Najgroźniejsze są ze wschodu i ubeckie
    >  z rodziny lpeeru, po itd.

    Uczta Baltazara?

  • 13. Data: 2009-02-23 07:10:06
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 20 Lut, 21:27, "?" <n...@o...pl> wrote:

    > I wszyscy zobaczyli u niego pejsy
    >
    >  Panslavisty?- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Panslavista jest 100% Polakiem Słowianinem.
    A teraz tnie się prawie na łyso, brody już nie nosi, za dużo
    barbarusów z pejsami w Polsce się pojawiło...

  • 14. Data: 2009-02-23 07:12:35
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 21 Lut, 07:59, "?" <n...@o...pl> wrote:
    > Jak ogrodnik zajmuję się szkodnikami.
    >
    >  Najgroźniejsze są ze wschodu i ubeckie
    >  z rodziny lpeeru, po itd.

    Pieprzy ci się - nigdy nie byłem członkiem LPR, UB / SB itp.

    A mośki to Chazarzy i tu słusznie podniosłeś - to niebezpieczeństwo
    przyszło ze wschodu...

  • 15. Data: 2009-02-24 23:33:46

    Panslavista jest 100% Polakiem Słowianinem.
    A teraz tnie się prawie na łyso, brody już nie nosi, za dużo
    barbarusów z pejsami w Polsce się pojawiło...

    I łysy i ten z pejsami mieli wspólnego przodka,
    pono czarnego z zachodniej Kenii.
    Słowianie ostatnio wyginęli i tera jeden naród, europejski.