  • 41. Data: 2013-04-07 11:18:24
    Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 02:00:18 -0700 (PDT), outside napisał(a):

    > To zwalczaj ogień, bo ludzie pierwotni jedli na surowo/ przeciętna
    > wieku życia ponad 20 lat/ bo wiesz smażone mięsko wpływa na wątrobę.

    Ludzie piewotni żyli bardzo krótko, z różnych względów, jednych szybko
    zabił mamut, innych rak. Ty sobie myślisz, że wtedy raka nie było?
    Co do smażonego mięsa - krytyka dotyczy wszelkich smażenin, nie tylko
    mięsa, ponieważ podczas smażenia (zwęglania, przegrzewania) tłuszczu i
    białek oraz weglowodanów wydzielają się trucizny.

  • 42. Data: 2013-04-07 11:26:02
    Od: outside <s...@g...com>

    On 7 Kwi, 11:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
    > --
    > XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

    Ale leki wam też szkodzą, proponuje manifestacje, precz ze straruchami
    okupującymi przychodnie, bo leki szkodzą.

  • 43. Data: 2013-04-07 11:32:33
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    > Głupie/durne/imbecylne pytania nazywasz dyskusją? - to możesz tylko ty,
    > Blaszane Pudełko. Upsss - robokop czy jak go tam :-]
    > Potykasz się jednak o własne flaki co rusz. Tak ze wiesz, zależy w co
    > wierzysz...

    Ixi- jemu chodzi wyłącznie o dowalenie Tobie czy mnie- ewentualnie innemu
    swojemu "wrogowi". I do tego celu szuka po pprostu sojuszników.
    On_nie_posiada_innego_celu. I żebyś nie wiem ja k bardzo się starała i
    wychodziła do niego z sercem na dłoni- on i tak uzna, że chcesz mu zrobić
    krzywdę. To bardzo zły człowiek. I o ile rzeczywiście należało by mu
    współczuć z powodu dzieciństwa- to to, co robi teraz to jedynie tego
    dzieciństwa odreagowywanie.
    --
    Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    --

    Chiron

  • 44. Data: 2013-04-07 11:35:55
    Od: Honza <H...@p...com>

    W dniu 2013-04-06 23:33, glob pisze:

    > Żywność modyfikowana nie szkodzi, jeśli ktoś ma defekt i nie trawi
    > wszystkich substancji, to wywoła alergię, ale tylko u osoby z defektem
    > w trawieniu, a to się bardzo rzadko zdarza, aby akurat mieć trudności
    > z trawieniem jakiegoś elementu zmodyfikowanego. To cipsy smarzone na
    > ciężkim oleju, gdzie podczas procesu dochodzi do reakcji z cukrami, są
    > milion procent bardziej alergiczne niż żywność genetyczna. Głupia
    > jesteś to ulegasz oszołomstwu.

    Ty jednak glupi chuj jestes, i pewnie moga cos o tym powiedziec krowy
    karmione latami maczka kostna !

  • 45. Data: 2013-04-07 11:38:23
    Od: Honza <H...@p...com>

    W dniu 2013-04-06 23:59, glob pisze:

    > No nawiedzona tylko psa nie zjedz, bo pokana twój system trawienia i
    > zaczniesz robić na dywan i podszczekiwać że na spacerek chcesz.

    Wiesz ze soja powoduje u ludzi zmiany genetyczne i widac to doskonale w
    karmionych latami tym swinstwem chinczykach .

  • 46. Data: 2013-04-07 11:39:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 02:26:02 -0700 (PDT), outside napisał(a):

    > Ale leki wam też szkodzą, proponuje manifestacje, precz ze straruchami
    > okupującymi przychodnie, bo leki szkodzą.

    Dlaczego czepiasz się chorych i starych ludzi? - czep się koncernów
    farmaceutycznych, które zamiast produkować tanie i skuteczne leki,
    sprzedają drogie przedłużacze cierpień, zabijając (tak!) każdego, kto
    wymyśli TANI SKUTECZNY lek...

  • 47. Data: 2013-04-07 11:42:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 11:32:33 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
    > On_nie_posiada_innego_celu. I żebyś nie wiem ja k bardzo się starała i
    > wychodziła do niego z sercem na dłoni- on i tak uzna, że chcesz mu zrobić

    E tam zły - ot, biedny, coś go (nie wiem - ktoś ważny, oczekiwania,
    mozliwości życiowe, zdrowie) zawiodło tak bardzo, że chce tylko podgryzać.
    Ale to tez tylko ze strachu, że ktoś mógłby JEDNAK być dobry i wtedy trzeba
    przyjąć do wiadomosci własne klęski jako własne winy...

    > I o ile rzeczywiście należało by mu
    > współczuć z powodu dzieciństwa- to to, co robi teraz to jedynie tego
    > dzieciństwa odreagowywanie.

    J.w.

  • 48. Data: 2013-04-07 11:44:41
    Od: outside <s...@g...com>

    On 7 Kwi, 11:38, Honza <H...@p...com> wrote:

    tohttp://pl.wikipedia.org/wiki/MiRNAiwłasnie mikroRNA jest w stanie

    > Wiesz ze soja powoduje u ludzi zmiany genetyczne i widac to doskonale w
    > karmionych latami tym swinstwem chinczykach .

    Tak widzę doskonale brak psychotropów.

  • 49. Data: 2013-04-07 11:47:09
    Od: outside <s...@g...com>

    wiadomościnews:1g1eysugete56.t5wf8n350d6a.dlg@40tude
> [...]
    > dzieciństwa odreagowywanie.
    > --
    > Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

    To straszne, głupota taka szlachetna, zły glob kpi z debilstwa takiego
    cnotliwego.

  • 50. Data: 2013-04-07 11:49:12
    Od: "Stefan" <s...@o...pl>

    > Dnia Sun, 7 Apr 2013 10:42:58 +0200, Stefan napisał(a):
    > Są słupy telegraficzne, tylko wybierz żelbetonowy, porządny - zmieści się
    > między.
    > --
    > XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

    Widzę że sprawę znasz z autopsji, czyżby rodzinne?
    pozdr
    Stefan