  • 1. Data: 2013-04-15 11:07:12
    Temat: Grubosc styropianu - plik od grupowicza? kto?
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Ktos z was kiedys podawał taki fajny w exelu przeliczający opłacalosc i
    grubosc styropianu plik,
    dokument, który nawet rysował wykresy, co do grubośc styropianu opłacalnosci
    i ceny, mogłby ktoś podać do tego pliku linka?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-04-15 11:17:35
    Temat: Re: Grubosc styropianu - plik od grupowicza? kto?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 11:07:12 UTC+2 użytkownik AT napisał:
> [...]
    > dokument, który nawet rysował wykresy, co do grubośc styropianu opłacalnosci
    > i ceny, mogłby ktoś podać do tego pliku linka?

    http://www.lotniczefotki.pl/oplacalnosc.xls

    cene energii sobie wpisz poprawną bo 0,6zł/kWh to prąd. Wpisz 0,25 dla gazu i jeszcze
    mniej dla węgla.
    Różne wykresy są dla akceptowalnego dla nas czasu zwrotu inwestycji. Czyli wybieramy
    np 5lat i patrzymy gdzie wykres mam minimum.
    Np dla ceny energii 0,25 i czasu zwrotu 5lat grubosc ocieplenia to jakies 15cm.

    Ale dawno to pisałem i nie pamietam czy autor dokładnie to miał na mysli :-)))

    b.

  • 3. Data: 2013-04-15 12:15:47
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]

    15cm.

    Ale dawno to pisałem i nie pamietam czy autor dokładnie to miał na mysli
    :-)))

    dzięki o to mi właśnie chodziło :)

    pozdrawiam
    AT