  • 1. Data: 2013-04-03 09:15:33
    Temat: Gwarancja z Corotop
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Hejka.
    Jeśli ktoś wybiera folię Corotop na pokrycie dachu, to zachęcam wpierw
    do przeczytania ich warunków gwarancji.
    Ja nie przeczytałem niestety, w efekcie gwarancję szlak trafiło. Dlaczego?
    Ano nie zachowałem oryginalnych etykiet z opakowań. Łaty mam
    nieheblowane (co z tego że gładkie, ale nie heblowane!).
    Sama gwarancja też fajnie napisana, odpowiedzialność tylko do wartości
    zakupionego towaru. Oj tutaj by się już mógł prawnik wypowiedzieć :)

    Generalnie jestem zniesmaczony warunkami gwarancji (należy prosić o
    pełny tekst, a nie karteczkę z lakonicznymi warunkami). W moim
    przekonaniu gwarancja nieegzekwowalna.

    To tak z początku dnia, dla lepszego humoru ;)

    Irek.N.
    ps. sypie... nadal sypie... a Wy dyskutujecie o ociepleniu klimatu. Ja
    chcę ocieplenia klimatu ;)