  • 1. Data: 2010-10-24 18:56:40
    Temat: Hurtownia budowlana na Slasku
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    Gdzie sie zaopatrywac w materialy do budowy/wyposazania domu na Slasku?

    Mozecie polecic jakas hurtownie, gdzie dostane dobry rabat i obsluga
    jest na poziomie? Slask, najlepiej na polnoc od Katowic (Bytom,
    Tarnowskie Gory). Jade niedlugo do Polski z wizyta i chcialbym objechac
    hurtownie i wybrac juz ta "nasza".

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2010-10-25 13:51:12
    Temat: Re: Hurtownia budowlana na Slasku
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-10-24 20:56, RadekNet (www.rejsy-czartery.com) pisze:
> [...]
    > jest na poziomie? Slask, najlepiej na polnoc od Katowic (Bytom,
    > Tarnowskie Gory). Jade niedlugo do Polski z wizyta i chcialbym objechac

    Mogę polecić Builder na obwodnicy Tarnowskich Gór. Dobre ceny, dobra
    współpraca, bezproblemowe zwroty niewykorzystanych materiałów. Mam
    nadzieję, że tak będzie do końca.

    PZDR
    Shaman