  • 1. Data: 2013-10-11 10:14:21
    Temat: I jak tu zaufac fachowcom;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Żeby nie było NTG to zaczne tak:
    WYBUDOWAŁEM garaż.
    Maliny w tym roku strasznie obrodziły postanowiłem więc kupic używana zamrażarke,
    postawić ją w tym garażu i mrozić w niej maliny.
    Jak postanowiłem tak zrobiłem, drogą kupna jakieś dwa miesiące temu nabyłem używaną
    zamrażarkę tzw skrzyniową.
    Sprzet działał, mroził itp. Jedak wydawało mi się że troche za słabo mrozi.
    Wsadziłem do zamrazarki termometr i patrzę zaledwie minus 10. Troche mało wg mnie
    więc wezwałem fachowca.
    Nie żadnego Mietka tylko własciciela jednego z dwóch lokalnych serwisów
    "chłodniczych"
    Gościu przyjechał, odkręcił kratke zasłaniająca dostęp do agregatu, poświecił
    latarka, popatrzył i mówi: mało czynnika. Pytam czy można dopełnić, mówi że nie bo
    ten czynnik(wymienił jakies oznaczenie)jest juz niedostepny i musi wymienić cały
    czynnik na inny.
    Pytam o koszt mówi ze musi wziąć zamrażare na warsztat na pół dnia zrobic co trzeba a
    koszt to 250-300zł będzie.
    Cena mi nie odpowiadała więc podziekowałem za diagnoze i rozstaliśmy się.
    Ale cos mi nie grało w tej jego diagnozie bo kurcze za pomoca latarki trudno
    stwierdzić że mało czynnika więc samemu odkręciłem kratkę zasłaniająca agregat i
    patrzę a tam za kratką ładny termostat jest. Ustawiony w pozycji "2". Przestawiłem na
    "5" i rano patrze a w zamrazarce minus 20stC.
    Dupek chciał mnie ewidentnie oszukac na 250-300zł.
    I weź tu zaufaj polskim fachofcom.

  • 2. Data: 2013-10-11 10:35:56
    Temat: Re: I jak tu zaufac fachowcom;)
    Od: <m...@g...com>

    Zadzwoń do niego, wyjaśnij na czym polegał test i powiedz mu że właśnie brał
    udział w programie ukryta kamera i tylko chciałeś jeszcze zapytać czy wyraża
    zgodę na pokazanie jego twarzy w TV.

  • 3. Data: 2013-10-11 11:39:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-11 10:35, m...@g...com pisze:
    > Zadzwoń do niego, wyjaśnij na czym polegał test i powiedz mu że właśnie
    > brał udział w programie ukryta kamera i tylko chciałeś jeszcze zapytać
    > czy wyraża zgodę na pokazanie jego twarzy w TV.

    Dobre.
    Nawiasem mowiac kawal sq..la z tego kolesia. Profesjonalizm jak nie wiem co.
    Ale to pewnie jest jak z komputerowcami. Narobic sie nie narobi, ale
    sprzeda swoja wiedze, co wcale nie tlumaczy serwisanta.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2013-10-11 11:49:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 października 2013 11:39:36 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ale to pewnie jest jak z komputerowcami. Narobic sie nie narobi, ale
    > sprzeda swoja wiedze, co wcale nie tlumaczy serwisanta.

    Ano
    Kilka lat temu ja dostałem "nauczkę"
    Telewizor przy odtwarzaniu filmów z dvd migał, jakies takie paski wyskakiwały.
    Podłączyłem drugi odtwarzacz dvd, patrze to samo więc moja diagnoza- popsuty
    telewizor.
    Wzywam fachowca, przyjechał, popatrzył, kabel euro łączący telewizor z dvd wyciągnął
    poprosił zabym dał drugi kabel, dałem podłączył i wszystko działa.;))
    Skasował mnie wtedy na 20 czy 30zł za dojazd, zapłaciłem bez gadania bo za gapowe sie
    płaci. Ja durny odwrzacz drugi od sasiada wlekłem podłączałem ale kabla nie
    sprawdziłem;))

  • 5. Data: 2013-10-11 13:07:48
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-11 11:49, Kris pisze:

> [...]
    sie płaci. Ja durny odwrzacz drugi od sasiada wlekłem podłączałem ale kabla nie

    Z euro tak bywa niestety. :-)

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2013-10-11 13:20:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale to pewnie jest jak z komputerowcami. Narobic sie nie narobi, ale
    > sprzeda swoja wiedze, co wcale nie tlumaczy serwisanta.

    Nonono, w tefaułenowskiej usterce, jedynie komputerowi serwisanci wyszli
    obronna reka.

  • 7. Data: 2013-10-11 15:37:41
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Nonono, w tefaułenowskiej usterce, jedynie komputerowi serwisanci wyszli
    > obronna reka.

    Był jeszcze jeden od awaryjnego otwierania samochodów.

  • 8. Data: 2013-10-11 19:55:39
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Dupek chciał mnie ewidentnie oszukac na 250-300zł.

    Macie jakąś swój lokalny portal? Ja bym to opisał i zrobił mu reklamę,
    nie żałowałbym się drania w ogóle.

  • 9. Data: 2013-10-11 19:59:13
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl>

> [...]
    > Ale to pewnie jest jak z komputerowcami. Narobic sie nie narobi, ale
    > sprzeda swoja wiedze, co wcale nie tlumaczy serwisanta.

    Pamietaj sa informatycy i ynformatycy, trafiles pewnie na drugiego. :)

    --
    .:Artur:.

  • 10. Data: 2013-10-11 21:24:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-11 19:59, .:Artur:. pisze:
    > U?ytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisa? w wiadomo?ci

    > Pamietaj sa informatycy i ynformatycy, trafiles pewnie na drugiego. :)

    Ja akurat nie korzystam, radze sobie sam, ale widze jakie fucktury
    wystawiaja zaprzyjaznionym firmom. Serwis kasy fiskalnej to tez stowa
    netto, a roboty przy tym hoho.

    Pozdro.. TK