  • 31. Data: 2013-10-12 23:16:26
    Temat: Re: I jak tu zaufac fachowcom;)
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 12 października 2013 22:35:53 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Spojrz prostym, ze tak powiem okiem. Z perspektywy rowokopa praca
    >
    > informatyka jest odpoczynkiem.

    Spójrz prostym okiem, z drugiej strony. Z perspektywy informatyka praca rowokopa jest
    odpoczynkiem (żadnej odpowiedzialności, żadnego myślenia).
    Dziś jak sobie polatałem z kosiarką, przed kolejną sesją z dokumentami klienta, to na
    prawdę łatwiej było.

    --
    ZZ@private

  • 32. Data: 2013-10-12 23:18:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-12 23:16, ZbyszekZ pisze:

> [...]
    > Dziś jak sobie polatałem z kosiarką, przed kolejną sesją z dokumentami klienta, to

    Ja to wiem, ale mowimy o serwisancie oszuscie.

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2013-10-12 23:29:05
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu sobota, 12 października 2013 23:18:34 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    jest odpoczynkiem (żadnej odpowiedzialności, żadnego myślenia).

    > Ja to wiem, ale mowimy o serwisancie oszuscie.

    A no właśnie. Zarówno z perspektywy rowokopa jak i informatyka oszust jest oszustem
    (sprawdzić czy nie polityk).

    --
    ZZ@private

  • 34. Data: 2013-10-13 01:41:57
    Od: "Edw" <...@...com>

    >Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    >Dupek chciał mnie ewidentnie oszukac na 250-300zł.
    >I weź tu zaufaj polskim fachofcom.

    Od razu "oszukać". Po prostu zwykła cipa, wymieniłby czynnik i zorientował
    się, że coś nie gra.
    Fachowiec jakich wielu (95%), a ja się bujam zawsze uczciwie, rzetelnie i
    wychodzę na tym jak ostatni frajer, nawet własne dzieci się ze mnie śmieją.

  • 35. Data: 2013-10-13 10:05:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Spojrz prostym, ze tak powiem okiem. Z perspektywy rowokopa praca
    > informatyka jest odpoczynkiem.

    Oczywiscie, podobnie jak z perspektywy pracownika na tasmie praca zarzadu to
    odpoczynek.
    Numer polega na tym co pisalem wczesniej, korporacja placi managerom za
    odpowiedzialnosc. Placi sie za odpowiedzialnosc na tyle duzo, by ludziom o
    wlasciwych cechach chcialo sie ja brac na barki.

    Przecietny chlopek woli (i potrafi) 8 godzin i zero odpowiedzialnosci.

  • 36. Data: 2013-10-13 11:55:17
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Po czym poznać prawdziwego informatyka?
    > Prawdziwy informatyk wiesza się wraz ze swoim programem.

    Oj dowcip spalony.
    Po czym poznać dobrego programistę?

  • 37. Data: 2013-10-14 21:00:56
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > No skoro wiesz, ze nie, to wiesz i co. Choc watpie. Tak czy inaczej nie
    > Twoja perspektywa wiec sie nie przejmuj. Wcale.

    Nie przejmuje sie zwlaszcza ze widze ze piszesz byleby pisac. Papa

  • 38. Data: 2013-10-17 21:04:08
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    >Dupek chciał mnie ewidentnie oszukac na 250-300zł.

    No właśnie