  • 1. Data: 2018-08-28 16:27:01
    Temat: Idzie zima!
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Bociany odleciały przed czasem, Córka jeżdżąca na koniach mówi, że konie
    mają zimową sierść - 3 tygodnie wcześniej niż zwykle. Ma ktoś kota? - daje
    oznaki nadchodzącej zimy?

    TG

  • 2. Data: 2018-08-28 16:30:54
    Temat: Re: Idzie zima!
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 09:27:03 UTC-5 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Bociany odleciały przed czasem, Córka jeżdżąca na koniach mówi, że konie
    > mają zimową sierść - 3 tygodnie wcześniej niż zwykle. Ma ktoś kota? - daje
    > oznaki nadchodzącej zimy?

    Moja kota nie okazuje takich oznak ale Apacze tutaj zbieraja chrust nad wyraz
    intensywnie w tym roku.

    No i jak ostatnio jechalem A1 to widzialem solarke.

  • 3. Data: 2018-08-28 17:02:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.08.2018 16:27, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Bociany odleciały przed czasem, Córka jeżdżąca na koniach mówi, że konie mają
    > zimową sierść - 3 tygodnie wcześniej niż zwykle. Ma ktoś kota? - daje oznaki
    > nadchodzącej zimy?

    Nie mam kota, ale i bez kota u mnie idzie raczej ku wiośnie:
    parę dni temu zakwitła jabłoń. Jednym kwiatem, ale jednak.

  • 4. Data: 2018-08-28 17:20:24
    Od: l...@g...com

    Bociany niedawno widziałem.

  • 5. Data: 2018-08-28 18:06:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Aug 2018 16:27:01 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Bociany odleciały przed czasem, Córka jeżdżąca na koniach mówi, że konie
    > mają zimową sierść - 3 tygodnie wcześniej niż zwykle.

    Bo już w kwietniu były letnie temperatury - ot i cała tajemnica.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2018-08-28 18:57:26
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-08-28 o 17:20, l...@g...com pisze:
    > Bociany niedawno widziałem.

    Leciały od Tomasza :D

    Robak

  • 7. Data: 2018-08-28 20:34:12
    Od: l...@g...com

    Te akurat stały w gnieździe, może potem poleciały:-)

  • 8. Data: 2018-08-28 21:19:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 18:57 Sir_Robak <s...@o...pl> pisze:

    > Leciały od Tomasza :D

    U mnie nie ma :-( - przeczytałem gdzieś w necie, że poleciały wcześniej
    niż zwykle.
    Może to jednak była zwykła histeria dziennikarska.
    Jak to mówią na wschodzie - "pożywiom uwidim".

    TG

  • 9. Data: 2018-08-29 12:57:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 28.08.2018 18:06, Maciek wrote:

    > Bo już w kwietniu były letnie temperatury - ot i cała tajemnica.

    Dokładnie. Tak samo rośliny kończą szybciej swój cykl z tego powodu.
    Mam nadzieję, że ciepło zostanie z nami jeszcze dłuuugo.
    A już przeszczęsliwy byłbym gdyby nastała aura taka jaką opisują, że
    była u nas w średniowieczu :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2018-08-29 17:38:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    quent napisał:

    > A już przeszczęsliwy byłbym gdyby nastała aura taka jaką opisują,
    > że była u nas w średniowieczu :-)

    Na razie to inne rzeczy robią się u nas takie jak w średniowieczu.

    Jarek

    --
    I pieniądz sikał im do kasy
    Od wszystkich zbroi, tarcz i mieczów...