  • 1. Data: 2015-08-23 21:32:27
    Temat: Iglak choruje
    Od: Kris <k...@g...com>

    Rosną sobie u mnie od kilku lat iglaki- chyba cyprysiki jeśli się nie mylę
    Jeden z nich ostatnio coś zaczął chorować- igły brązowieją:
    http://zapodaj.net/8be4430ad5d19.jpg.html
    http://zapodaj.net/4c09d955bedd0.jpg.html
    Jak mu pomóc?

  • 2. Data: 2015-08-24 16:23:08
    Temat: Re: Iglak choruje
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-08-23 o 21:32, Kris pisze:
    > Rosną sobie u mnie od kilku lat iglaki- chyba cyprysiki jeśli się nie mylę
    > Jeden z nich ostatnio coś zaczął chorować- igły brązowieją:
> [...]

    A czy on przypadkiem nie ma za mało wody w tej doniczce?

    Ewa

  • 3. Data: 2015-08-26 20:37:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 16:23:09 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

    > A czy on przypadkiem nie ma za mało wody w tej doniczce?

    Metr dalej drugi taki sam w identycznym koszu ma się całkiem dobrze.

  • 4. Data: 2015-09-01 15:42:18
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-08-26 o 20:37, Kris pisze:

    > Metr dalej drugi taki sam w identycznym koszu ma się całkiem dobrze.

    Ha! Miałam kiedyś dwie tuje w _jednej_ podłużnej donicy. Jedna z nich
    uschła, druga do tej pory ma się dobrze. Po prostu tę jedną odrobinę
    osłaniał dach, bo była bliżej domu, więc w konsekwencji trafiało jej się
    znacznie mniej deszczu.
    Nie twierdzę, że tej Twojej dolega to samo, ale nie jest to wykluczone.
    Upewnij się, że dostaje dostatecznie dużo wody. W donicy łatwo o
    wyschnięcie, zwłaszcza tego lata.

    Ewa

  • 5. Data: 2015-09-01 16:03:06
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    tuje w tym roku umierają powodu braku deszczu.
    Tam gdzie zieleń miejska podlewała konewką to żyją.
    Inne, biedne umarły.

  • 6. Data: 2015-09-01 16:08:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 01 Sep 2015 16:03:06 +0200, Crimi napisał(a):

    > tuje w tym roku umierają powodu braku deszczu.
    > Tam gdzie zieleń miejska podlewała konewką to żyją.
    > Inne, biedne umarły.

    Uschły. Rośliny usychają/gniją, zwierzęta zdychają/padają, ludzie umierają.
    --
    XL
    "Dom, w którym każdą rzecz za gotowy grosz kupują, jest na podobieństwo

  • 7. Data: 2015-09-02 03:04:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Uschły.
    > Rośliny usychają/gniją, zwierzęta zdychają/padają, ludzie umierają.

    Pozwól ludziom na wyrażanie się za pomocą słów,
    nawet jeśli niezgodne ze Słownikiem Języka Polskiego!
    Tak samo jak Ty to robisz stosując wielkie litery tam gdzie
    ich w żadnym słowniku nie ma...