  • 1. Data: 2015-08-16 20:51:37
    Temat: Zbiornik na deszczówkę, jak sprawdzić czystość
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Witam, chcę kupić sobie używany zbiornik 1000l na deszczówkę, wiele
    słyszałem, że nie nadają się one do ogrodu, gdyż bardzo często są po
    różnorakiej chemii, wielu sprzedawców podaje, że są wyczyszczone. W jaki
    prosty sposób można sprawdzić czystość takiego zbiornika?

  • 2. Data: 2015-08-16 20:59:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
> [...]
    > różnorakiej chemii, wielu sprzedawców podaje, że są wyczyszczone.
    > W jaki prosty sposób można sprawdzić czystość takiego zbiornika?

    Ja bym się nie bał...
    Ale jak się boisz, to czemu nie kupisz zbiornika nowego?
    Z czego ten zbiornik zrobiony? Polipropylen? Polietylen? PVC?