  • 1. Data: 2012-06-04 14:40:46
    Temat: Ile za polozenie Woodentica na Slasku?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Jaki przedzial cenowy wolaja kafelkarze, ze polozenie Woodentica na Slasku?
    To takie pytanie-oferta, bo szukam czlowieka do tej roboty na polowe
    lipca. Mam 45m2 podlogi. Moze znacie jakas dokladna i staranna osobe?

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2012-06-04 18:27:25
    Temat: Re: Ile za polozenie Woodentica na Slasku?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > To takie pytanie-oferta, bo szukam czlowieka do tej roboty na polowe
    > lipca. Mam 45m2 podlogi. Moze znacie jakas dokladna i staranna osobe?

    jak już kogoś znajdziesz, moja rada nie umawiaj się na metry a niech
    Ci poda cenę za całość pracy adekwatną do Twoich wymagań. Jak się
    umówicie na metry to możesz się na końcu zdziwić, ze Twoje kalkulacje się
    nie pokrywają z kalkulacjami fachmana.
    To samo się tyczy tynków, elektryki, C.O - umawianie się za cenę od punktu
    jest
    nieporozumieniem.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2012-06-04 19:03:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Darek wrote:

> [...]
    > się nie pokrywają z kalkulacjami fachmana.
    > To samo się tyczy tynków, elektryki, C.O - umawianie się za cenę od

    tylko uważ nie rób żadnych zmian bo cie fachman za zmiany skasuje wg uznania
    :)

  • 4. Data: 2012-06-04 19:07:13
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 04 Jun 2012 17:27:25 +0100, Darek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > jak ju? kogo? znajdziesz, moja rada nie umawiaj sie na metry a niech
    > Ci poda cene za ca?o?ae pracy adekwatn? do Twoich wymagan.

    Od samego poczatku tak robie i jak na razie wszyscy zadowoleni :) Ale przy
    zbieraniu ofert jakis punt wyjscia trzeba miec, wiec podje ile m2 i
    jakiego materialu.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 5. Data: 2012-06-04 21:20:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 14:40:46 UTC+2 użytkownik RadekNet napisał:
    > Jaki przedzial cenowy wolaja kafelkarze, ze polozenie Woodentica na Slasku?
    > To takie pytanie-oferta, bo szukam czlowieka do tej roboty na polowe
    > lipca. Mam 45m2 podlogi. Moze znacie jakas dokladna i staranna osobe?

    Jak wylewka prosta to sam se zrob - kladzenie kafli na rowna podloge (przez rowna mam
    na mysli w nowym domu wylewke miksokretowa zatarta "helikopterkiem") jest najprostsza
    czynnoscia jaka sobie mozna wyobrazic :) Smarujesz podloge paca z najcienszymi zebami
    (w lazience mialem bodaj zeby 2-3mm) i wciskasz na maksa kafle - nie trzeba wogole
    nic kontrolowac poziomica bo i tak wyjdzie prosto. 45m2 to maksymalnie dwa dni roboty
    dla kompletnego amatora z wszystkimi docinkami :) Spec zmiesci sie w jednym dniu.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2012-06-04 22:00:25
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Mon, 04 Jun 2012 20:20:46 +0100, Adam <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > kontrolowac poziomica bo i tak wyjdzie prosto. 45m2 to maksymalnie dwa
    > dni roboty dla kompletnego amatora z wszystkimi docinkami :) Spec

    Hehe :) To czemu wszedzie pisza, ze plytka o dlugosci 90cm nie ma szansy
    byc prosta i ze jest z nimi sporo zabawy? ;)
    Normalne plytki klade, i to dosc rowno, ale w tym przypadku wole zarobic
    na fachowca niz sam sie w niego bawic ;)

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 7. Data: 2012-06-05 08:15:58
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Smarujesz podloge paca z najcienszymi zebami (w lazience mialem bodaj
    zeby 2-3mm)
    i wciskasz na maksa kafle - nie trzeba wogole nic kontrolowac poziomica
    bo i tak wyjdzie prosto.

    Wlasnie klade u siebie na miksokretowej wylewce, ale stosuje tak jak w
    ksiazkach przykazali - zeby 8 i 10mm.
    Jak duze plytki kladles na zeby 3 mm? Smarowales klejem tylko podloge
    czy tez moze podloge i plytke?
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2012-06-05 09:27:25
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

> [...]
    > Normalne plytki klade, i to dosc rowno, ale w tym przypadku wole zarobic
    > na fachowca niz sam sie w niego bawic ;)

    Tez słyszałem ,że o źle polożonego woodentica idzie sie wypiermandzielić ...

  • 9. Data: 2012-06-05 10:30:21
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@g...pl>

    RadekNet <r...@r...com> napisał(a):

> [...]
    > Normalne plytki klade, i to dosc rowno, ale w tym przypadku wole zarobic
    > na fachowca niz sam sie w niego bawic ;)

    Nie słuchaj. 2-3mm grzebień to może przy glazurce na ścianie by przeszedł.
    Przy tej wielkości płytce minimum 8mm i dobry klej. Zacznie to pracować przy
    podłogówce i będą problemy. Wysłałem Ci maila. Może będę mógł pomóc.

  • 10. Data: 2012-06-05 17:44:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 czerwca 2012 10:30:21 UTC+2 użytkownik tynkiozdobne.pl napisał:
    > Przy tej wielko�ci p�ytce minimum 8mm i dobry klej. Zacznie to pracowa� przy
    > pod�og�wce i b�d� problemy.

    Jakie pracowanie przy podlogówce?.Klej tez najzwyklejszy wystarczy. Podłogówka to
    przecież bardzo stabilne warunki- non stop jednakowa temperatura poniżej 30stC.
    Na tarasie to rozumiem że płytki pracują- rano np 5stC a w południe nagrzane słońcem
    50stC.