  • 1. Data: 2012-06-03 20:34:48
    Temat: Zapytanie
    Od: Jarek Wałach <t...@g...com>

    Proszę szanownego koleżeństwa. Ponieważ odłączyłem się od Neostrady i
    korzystam z internetu mobilnego mam problem z serwerem grup
    dyskusyjnych. Ponieważ nie chcę z przyczyn ideologicznych korzystac z
    serwera Gazety Wyborczej proszę o informację na temat następujacy: czy
    istnieje serwer grup dyskusyjnych taki że można pisac wiadomości z
    czytnika (mam Firebirda). Google umożliwia pisanie newsów ze strony
    internetowej ale jest to rozwiązanie dość niewygodne.
    Z wyrazami szacunku - inż. Jaskiniowy.

  • 2. Data: 2012-06-03 20:47:14
    Temat: Re: Zapytanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.06.2012 20:34, Jarek Wałach pisze:
> [...]
    > istnieje serwer grup dyskusyjnych taki że można pisac wiadomości z
    > czytnika (mam Firebirda). Google umożliwia pisanie newsów ze strony

    A co to ma wspólnego z budowaniem?

    Idź z tym pytaniem na pl.comp.sieci (FUT warning)

  • 3. Data: 2012-06-03 21:01:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jarek Wałach wrote:
> [...]
    > korzystam z internetu mobilnego mam problem z serwerem grup
    > dyskusyjnych. Ponieważ nie chcę z przyczyn ideologicznych korzystac z

    z przyczyn ideologicznych nie moge ci odpowiedzieć na to pytanie.

  • 4. Data: 2012-06-03 21:06:55
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2012-06-03 20:34, Jarek Wałach pisze:
> [...]
    > czytnika (mam Firebirda). Google umożliwia pisanie newsów ze strony
    > internetowej ale jest to rozwiązanie dość niewygodne.

    odrzuć swoje ideologiczne przekonania
    serwery news są ze sobą połączone i nie ma znaczenia z jakiego sie logujesz.

    jesli gazeta.pl jest bazplatna i dziala to czemu nie skorzystać ?

    michal

  • 5. Data: 2012-06-04 09:40:03
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Jarek Wałach" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    >Proszę szanownego koleżeństwa. Ponieważ odłączyłem się od Neostrady i

    news.atman.pl

    Pozdro.. TK

  • 6. Data: 2012-06-04 09:46:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 09:40:03 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Użytkownik "Jarek Wałach" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    > news.atman.pl

    Z powodów ideologicznych odpada;)

  • 7. Data: 2012-06-04 10:55:01
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Z powodów ideologicznych odpada;)

    Ja ideologicznie korzystam z news.interia.pl, a atman to nawet nie wiem co
    to jest, ale tez chodzi. :-)

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2012-06-04 13:21:30
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Jarek Wałach" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    > news.atman.pl

    Tylko na tym atmanie nie ma postów. Łączy się ale pusto.

  • 9. Data: 2012-06-04 14:54:01
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko na tym atmanie nie ma postów. Łączy się ale pusto.

    Jakis miesiac temu, kiedy na iterii cos sie dzialo, to na atmanie nie mialem
    problemow. Moze sprobuj za jakis czas?

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2012-06-04 18:35:22
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jakis miesiac temu, kiedy na iterii cos sie dzialo, to na atmanie nie
    > mialem problemow. Moze sprobuj za jakis czas?

    Mam go wpisanego w outlooka. Kiedyś miałem futuro ale zmieniły się IPki i
    już go nie mam więc musiałem na Gazecie założyć konto. Przez www nie da sie
    korzystać z usenetu.