  • 1. Data: 2019-04-07 19:23:57
    Temat: Instalacja elektryczna w domu szkieletowym.
    Od: Tomasz <j...@g...com>

    Mam problem z zamontowaniem puszek do osprzętu.
    Całą konstrukcje ścian zewnętrznych (15 cm) wypełniłem
    najpierw wełna mineralna a na to folie paroizolacyjną i
    ruszt drewniany aby pomiędzy płyta KG a folia można było
    prowadzić instalacje nie naruszając folii. Jakoś przy
    wybieraniu grubości rusztu liczyłem tylko
    na przewody elektryczne i wodne, nie wziąłem pod uwagę
    grubość przeciętnej puszki.
    Ruszt ten zrobiłem z kantówek drewnianych 25x50. Oczywiście
    przewody i rurki wodne mieszczą się w tej przestrzeni (25mm)
    ale co zrobić z puszkami. Nasuwają mi się dwa rozwiązanie:
    1 cały ruszt obić jeszcze raz kantówkami 25x50 i
    wtedy przestrzeń na puszki podtynkowe będzie
    wystarczająca.
    2 na ścianach zewnętrznych zamontować puszki natynkowe do
    osprzętu podtynkowego. Nie będzie to estetyczne a na pewno
    dużo droższe.
    Czy ktoś z Was ma jakieś lepsze rozwiązanie?
    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2019-04-07 21:21:57
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Wepchnij puszki na sile, folia powinna to wytrzymać.

    b.