  • 1. Data: 2019-04-05 08:59:58
    Temat: Re: Zaklad Energetyczny-praktyki monopolistyczne
    Od: a...@p...onet.pl

    W dniu czwartek, 19 czerwca 1997 09:00:00 UTC+2 użytkownik Zbigniew Michoń napisał:
    > Prosze o kontakt wszystkich, ktorzy spotkali sie z monopolistycznymi =
    > praktykami Zakladow Energetycznych, polegajacymi na zmuszaniu inwestorow =
    > budujacych za wlasne pieniadze linie energetyczne w celu zasilenia =
    > planowanych, lub tez wybudowanych domow, do nieodplatnego ich =
    > przekazania na rzecz tychze Zakladow Energetycznych. O ile komus udalo =
    > sie jakos to obejsc, prosze takze o informacje.
    > --=20
    > Pozdrawiam
    > Zbyszek

    Może chodzi o to, że jeśli linia będzie Twoja to licznik powinien być na jej początku
    - płacisz za energię pobraną przez ewentualne zwarcia i doziemienia oraz wszelkie
    naprawy robisz na własny koszt.

    Adam

  • 2. Data: 2019-04-05 10:45:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Adaś, odpowiedzialna na 22letni post :) masz u mnie łajka

    b.

  • 3. Data: 2019-04-05 10:56:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budyń zauważył:

    > Adaś, odpowiedzialna na 22letni post :) masz u mnie łajka

    W Energetyce wszystko odbywa się bez pośpiechu.

    --
    Jarek