  • 11. Data: 2014-09-16 22:31:36
    Temat: Re: Instalacje TV i net w nowym mieszkaniu.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-09-16 17:19, Piotr Wyderski pisze:

    > "Panie, to się nie da!"
    >
    > Pozdrawiam, Piotr
    >
    > :-)))

    To szkoda, że nie dam Panu zarobić, a miałem nadzieję, że jest Pan
    dobrym fachowcem :)

    Ktoś, kto rzuca stwierdzenia "się nie da", po prostu nie jest fachowcem.
    Fachowiec odpowie:
    - nie umiem
    - da się zrobić, ale to będzie kosztowało
    - nie opłaca mi się, wymaga to zbyt dużych nakładów pracy
    - jest to niezgodne z prawem lub sztuką budowlaną, ale można to zrobić
    inaczej tak, żeby było zgodnie z prawem i normami oraz sztuką budowlaną
    - myślę, że mogę zaproponować lepsze rozwiązanie