  • 1. Data: 2009-07-31 06:49:34
    Temat: Izolacja pozioma podłogi na gruncie
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Pewnie już jesteście za tym etapem, więc napiszcie prosze co dawaliście. Pod ścianami
    mam Icopal Fundament i jest bardzo fajna tylko że droga (25PLN/m2).

  • 2. Data: 2009-07-31 07:24:13
    Temat: Re: Izolacja pozioma podłogi na gruncie
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie już jesteście za tym etapem, więc >napiszcie prosze co dawaliście.
    > Pod ścianami >mam Icopal Fundament i jest bardzo fajna tylko >że droga
    > (25PLN/m2).

    Gruba folia. ew papa.

    Kris

  • 3. Data: 2009-07-31 08:54:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]

    > Pewnie już jesteście za tym etapem, więc napiszcie prosze co dawaliście.
    > Pod ścianami mam Icopal Fundament i jest bardzo fajna tylko > że droga

    Papa trermozgrzewalna polaczona na goraco z papa fundamentu i na to folia
    0,2mm, styro i znow folia, ale ta juz po cos innego. Ja podobno dziwny
    jestem z ta izolacja to moze mnie nie sluchaj. :-) Jednak nadal uwazam, ze
    zrobilem dobrze przy takich warunkach jakie mam.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-07-31 20:19:17
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

> [...]
    > jestem z ta izolacja to moze mnie nie sluchaj. :-) Jednak nadal uwazam, ze
    > zrobilem dobrze przy takich warunkach jakie mam.

    witaj w klubie, na mnie też tak patrzą
    pozdr

  • 5. Data: 2009-10-07 10:45:40
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

    > Pewnie już jesteście za tym etapem, więc napiszcie prosze co dawaliście. Pod
    ścianami mam Icopal Fundament i jest bardzo fajna tylko że droga (25PLN/m2).

    Ja w starej drewnianej chalupie, ktora chce ozywiam, zerwalem nadgnite i
    zesrotowane kolatkami drewniane podlogi lezace na legarkach bezposrednio
    na "glebie". Wykorytowalme grunt na 25 cm, wysypalem keramzytem o granulacji
    10-20 mm, na to folie budowlana, cienka wywinieta na sciany. Wczesniej wokol
    fundamentow przymocowalem dwozdziami styropian o grubosci 4 cm. Grubosc wa-wy
    izolacyjnej keramzytu okolo 10-12 cm. Na folie wylewka betonowa 3 cm, na
    trzeci dzien kladlem na to siatke 2 mm o oczkach 10 x 10 cm, beton wylewki
    skrapialem mleczkiem akrylowym i "wylalem" 5 cm dobrego, recznie ubijanego
    betonu o zawartosci 400 kg cementu portlandzkiego (jedynka) na kubik. Kruszywo
    do betonu pol na pol piasek i zwir.
    Plyta wyszla jak dzwon, na to pojdzie drewniana podloga na legarkach, pomiedzy
    ktore dam jeszcze sprasowane arkusze welny mineralnej o grubosci 4-5 cm.
    Na przyszla zime chce w tym domu przezimowac, mysle, ze mi stopy do podlogi
    przymarzac nie beda.
    Pzdr. Tornad

  • 6. Data: 2009-10-07 10:47:43
    Od: "Tornad" <t...@v...pl>

    > Pewnie już jesteście za tym etapem, więc napiszcie prosze co dawaliście. Pod
    ścianami mam Icopal Fundament i jest bardzo fajna tylko że droga (25PLN/m2).

    Ja w starej drewnianej chalupie, ktora ozywiam, zerwalem nadgnite i