  • 1. Data: 2009-07-31 07:05:53
    Temat: bateria butli gazowych
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    Witam panowie mam kilka pytań do posiadaczy butli gazowych ,gdzie
    przetrzymujecie butle ,ja postanowiłem umiescić butle na zewnątrz domu w
    małym kantorkudwie butle spiete razem i tu pytanie czym połączyć butle z
    kuchenką przewodem giętkim,czy zrobić to w miedzi oraz jak zachowują się
    butle przy ujemnych temperaturach koło -30 stopni (jedna osoba zasugerowała
    mi że może na zewnątrz zamarznąć, czy są długośc rurki 6 m może spowodować
    spadek ciśnienia .
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-31 07:22:48
    Temat: Re: bateria butli gazowych
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > butle przy ujemnych temperaturach koło -30 stopni (jedna osoba
    > zasugerowała mi że może na zewnątrz zamarznąć, czy są długośc rurki 6 m

    1, Po co je spinasz razem- niepotrzebna nic nie dająca kombinacja.
    2. Ja trzymam na zewnątrz i zimą nie było kłopotów ale też nie było -30C.
    3. Od kuchenki do butli rurka miedziana z tym że przy samej butli to przewód
    giętki- bo jakoś trzeba mocować;)
    4. Butla starcza nam(3osoby) na dwa miesiące. Napełnienie butli - 45zł.

    Kris

  • 3. Data: 2009-07-31 08:21:08
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > 4. Butla starcza nam(3osoby) na dwa miesiące. Napełnienie butli - 45zł.

    co daje 2,25 zl/litr. Ciekawe, ze jak drozeje autogaz to drozeje tez butla.
    Jak autogaz tanieje, to o butlach jakos zapominaja.

    --
    pozdr Z.

  • 4. Data: 2009-07-31 10:45:18
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:h4u9h8$s97$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > co daje 2,25 zl/litr. Ciekawe, ze jak drozeje autogaz to drozeje tez
    > butla. Jak autogaz tanieje, to o butlach jakos zapominaja.
    A u mnie staniało do 42zł ,a mama na wsi obecnie kupila po 38zł .Ja biore
    na stacji ktora tankuje tylko gaz firmowany przez BP i rozlewaja sami do
    butli , mi starcza na 5 do 6 tygodni natomiast jak kupowalem w punktach na
    wsi to maks 4 tygodnie.
    pozdrawiam
    Raul

    4293 (20090731) __________